tijdens Zwemmen trap in buik gehad

gister tijdens het zwemmen heb ik een trap in mn buik gehad en daar heb ik last van. Ik heb zeurende buikpijn. heb net even de VK gebeld en ze verwacht niks ergs met het kindje want met 11 weken ligt het diep in het bekken zei ze, maar ze maakt voor de zekerheid even een echo... Ben ongerust...

Oh jee meid, wat zal je geschrokken zijn. Kan me goed voorstellen dat je ongerust bent en goed van je dat je gebeld hebt. Ik zou ws hetzelfde doen....

Wanneer kan je terecht?? Hopenlijk stelt de VK je gerust en heb je een goede echo, maar net wat ze zegt, het ligt goed verstopt in je buik en kan veel hebben maar toch...
Laat je het even weten hoe het gegaan is??
Succes !!

ben net terug van de VK, en het is allemaal goed met de baby. Door de zwangerschap is alles wat gevoeliger en daarom heb ik nu last van mn buik. Het komt echt in golven. Maar ben heel blij dat de echo goed was. Het kindje bewoog druk.. Zo lief

Gelukkig was alles goed, wat zul je geschrokken zijn.....
Maar zo'n kleintje kan best veel hebben.
Mijn moeder was ook zwanger toen ze werd aangereden door een busje. Met mijn broertje kwam het helemaal goed!

Met jouw kindje is nu gelukkig ook alles weer goed.
Doe het maar een beetje rustig aan, en neem de tijd om bij te komen van de schrik.

Groetjes van Dieke.

ga je zwemmen, omdat dat dat een veilige sport is... gebeurt er zoiets...

Ja ik had het dus ook na val.. steeds buikpijn... Maar met kindje alles goed...

Wel fijn dat je gelijk voor echo terecht kon!

Liefs,

T

Terug
Bovenaan