Tijdje niet geweest

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,
Ik ben nu al twee weken ofzo niet op het forum geweest, maar iedereen die zwanger is: GEFELICITEERD!!! Maar helaas kwamen bij mij de rode duivels weer opzetten na 8 dagen overtijd te zijn geweest.... Balen, maar ja. We gaan gewoon ronde 6 in. Alleen ben ik nu wel compleet de weg kwijt over wanneer ik nu mn eisprong heb of wanneer ik ongesteld moet worden.... De laatste paar keren had ik cycli van 28, 30 en 36 dagen, dus het wordt nu echt een verrassing. Nou ik wens jullie allemaal veel succes de volgende klusperiode hahahahaha!!!

Silly

Hoi Silly,
Ik zit op het moment denk een beetje in het zelfde schuitje als jij. In februari ben ik gestopt met de pil en in april zwanger geraakt. Toen was mijn cyclus twee keer 28 dagen. Toen kreeg ik in juni een m.k. en sindsdien schommeld mijn cyclus tussen de 27,28,31 en ook 34 dagen. Morgen ga ik naar de dokter oom een praatje te maken. Als ik er wat wijzer van word zal ik het je laten horen. En eind februari ga ik bij een homeopaat langs. Misschien kan hij wat rust in mijn lichaam brengen.
Dat was het even, ik laat van me horen.
Liefs Nance

Terug
Bovenaan