Tijdje niet geweest...

Hey meiden,

Ik ben een tijdje niet geweest, maar zie allemaal goede berichten, wat super!!! Mooie echo's, big smiles en shoppen.

Daarnaast ook een paar verdrietige berichten, heel veel sterkte meiden. Neem de tijd, praat met de mensen die je begrijpen en luister naar je lijf.

Ik moest veel werken deze periode en heb nu 1 dagje vrij, dan weer werken, met de kerst weer vrij...nou ja, vrij... en dan dinsdag nog werken en dan vakantie!

Momenteel druk bezig met de voorbereidingen voor de verbouwing, dat kost naast het zwanger zijn en het vele werken veel energie. Dus ik kon het even niet opbrengen om hier te zijn, sorry!

Maandag mag ik trouwens weer naar de vk, een gewone controle. Dan ben ik 13 weken zwanger.

Liefs grote broer

Leuk weer wat van je te horen!
En je hoeft geen sorry te zeggen hoor... :)

Wat een drukte bij jou! Pas je wel goed op jezelf?Wat voor verbouwing ga je doen? Ben blij dat onze verbouwing al bijna achter de rug is. Alleen de keuken moet nog in elkaar... maar dat laat ik mijn man regelen, haha!

Succes met alles en fijne feestdagen!

hey meid...

doe gewoon rustig aan, we lopen niet weg hoor! We hebben ook volgend jaar een verbouwing voor de deur staan... we gaan de zolder opknappen en dubbelglas plaatsen boven... dus dat is ook niet niks! Wat gaat er bij jullie gebeuren?

heb het ook best druk met deze tijd pfff.. weinig puf...

dikke knuffel inkie

Fijn dat je er weer bent! Tja, deze dagen he, volgens mij heeft iedereen het wel druk. Ik ben ook blij als ik even kan gaan zitten! Doe wel rustig aan he, alvast een hele fijne vakantie, geniet er lekker van!

liefs, lydia

We gaan zowat de hele beneden verdieping verbouwen. We hebben nml nog een houten vloerm, die gaat eruit en dan komt er een betonvloer op. Dan gaan we de muren isoleren en vervolgens weer afwerken en dan nieuwe laminaat. We hebben de balken in zicht en die worden ook nog geverfd, net als alle kozijnen en deuren.

Als we dan nog centjes over hebben dan nog een nieuwe keuken en anders plaatsen we voor een jaartje onze oude.

Kortom een hele klus, maar ik kijk er wel enorm naar uit! Maar de hele beneden verdieping moet leeg, dus zijn nu druk met opruimen, opruimen en dat vinden we niet het leukste...

Liefs grote broer

pffff nou dat is idd een flinke verbouwing ja! en idd opruimen is een leuk klusje he... dus niet! moet dat gaan doen dus op de zolder.... waar moet ik het laten??? hihi

Terug
Bovenaan