Tijdje terug

Hoi hoi allemaal!

Mijn laatste bericht was dat ik me niet zo lekker voelde... En dat ik koorts had.
Ik heb een schildklierafwijking met wat complicaties daardoor en dit schijnt overdraagbaar te zijn naar meisjes (en rara wat krijgen we :p een meisje!)
Het is mijn eerste kindje dus het is al allemaal nieuw, maar nu moet ik nog meer onderzoeken!
Ik ben erg ziek geweest en heb ook 3 bloedingen gehad waardoor ik voor een aantal uurtjes (gelukkig maar) in het ziekenhuis belande.
Met ons wodnertje gaat gelukkig alles verder gewoon goed en slik nu voor mezelf en ook alvast voor de kleine wat medicijnen.
Volgende week donderdag de uitslag of ons kleintje het ook heeft of dat we het optijd wisten en het voorkomen hebben!
Erg moeilijke tijd achter de rug... Maar inmiddels kan ik gaan genieten van me al best dikke buik:$

Succes allemaal!!
Groetjes mij
 
He getverderrie wat eng allemal! Fijn dat alles met jullie kleine meid in ieder geval goed is! Ik hoop dat de uitslag volgende week positief is (ja of negatief, tis maar net hoe je het bekijkt, dat de kleine het niet heeft in ieder geval)
Wat is het precies voor afwijking die je hebt dan?
En had je dit al of kwam dit nu pas op?
Succes in ieder geval!
 
Mijn schildklier werkt te traag en daardoor had ik ook hartkloppingen. Dat had ik al voor mijn zwangerschap. Maar nu maar hopen dat zei niet mama's complicaties krijgt. Je hele leven medicijnen slikken is niet zo prettig:p
Maar dat wordt donderdag afwachten...
Heel erg bedankt!
 
spannend dus..

Hopelijk heeft ze het niet......

probeer maar te blijven genieten,het voordeel is gelukkig dat er wel medicatie voor is....
Maar hopen dat ze het niet heeft!!
sterkte...
 
Terug
Bovenaan