tijdje terug

hey hallo,
een tijdje terug had ik me op dit forum aangemeld. we hebben al een kindje van inmiddels 3 en willen dolgraag een 2e kindje. dat willen we al 2 jaar. omdat ik het even niet meer trok, was ik gestopt met het forum. ondertussen ben ik naar een psygoloog geweest( weet voor mijn geest wel geholpen heeft, maar dus nog steeds niet zwanger.)
en eindelijk hadden we dan 6 weken terug voor het eerst een afspraak bij de gyn.ze heeft mij van binnen helemaal onderzocht en ik heb twee keer bloed laten prikken en ben sinds toen weer gaan temp. ook is mijn man onderzocht. afgelopen dinsdag hadden we onze tweede afspraak. alles ziet er goed uit geen rare dingen. aan het bloedprikken kon ze ook zien dat ik een eisprong heb gehad.alleen was dit niet terug te zien in de tempcurve. dus nu is de vraag wanneer ik een eisprong heb???? maandag moet ik weer heen en dan doen ze een samenlevings test en vanaf die dag gaan ze me eitje in de gaten houden (dus zal dan wel veel naar het ziekenhuis moeten.)
ik vind het allemaal erg spannend en hoop dat we dan toch weer zwanger kunnen raken als we het juiste tijdstip weten.

Welkom terug, ik ken je niet maar snap het wel.
Het doet zoveel met je geestelijk....pppffff....

Veel succes, met de onderzoeken, hopelijk worden jullie snel wat wijzer!!

Gr Han

Terug
Bovenaan