tijdje weg

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

ff berichtje van mij.
Ben net terug van controle van de gyn.
Gaat niet zo goed met de kleintjes. Sinds controle van 2 weken geleden zijn ze eigenlijk niet gegroeid. Verder wel alles goed, bloedstroom navelstreng, ctg, bloeddruk, beweeglijkheid. Maar ik mag de komen weken toch gaan logeren in het ziekenhuis.
Ik ga ervan uit dat daar geen internet is dus......kan niet meer rechtsstreeks mee kletsen.

Ik wens bij deze iedereen nog heel voorspoedige zwschap, sterkte en hierbij ook alvast een heleboel knuffels voor diegene die ze nodig hebben!!!!!

Groetjes en tot later
Bertine

Hoi nou heel veel sterkte en succes.
je bent nu in goede handen, en alles komt helemaal goed, dat weet ik zeker.

xxx en ook voor jou.
beterschap.

xx martine

he bah, gatsie, wil je heel veel sterkte wensen......tis helemaal niks in t zh. Ook al ben je daar in goede handen. toy toy toy .....ik denk aan jullie! (welk zh ga je, volgens mij wonen wij erg dicht bij elkaar in de buurt, ik lag/en moet als ik weer terug moet na zevenaar)
kuzz lautje

Hee bertine,
Goh meid, ik ben zo benieuwd hoe het met je gaat. Het lijkt me geen pretje, zo in het zh.
maar ja, je wordt in elk geval goed in de smiezen gehouden, en ik hoop dat de meiden in elk geval een b-tje groeien.
Mocht je dit lezen: een heeeeele dikke kus van Soela

Heel veel succes en ik hoop dat jij je kindjes nog een tijdje bij je kunt houden, zolang dat voor jullie verantwoord is!

Sterkte

gr mama van MD

Hoi bertine

Doordat het forum zo raar doet lukt het bericht nu pas.
Hopelijk gaat alles goed met jou en de meiden.
Ben erg benieuwd.
Je bent nu 33 weken dus het schiet al op en ze hebben een normale overlevingskans toch?

In ieder geval heel veel sterkte meid!!!!

Liefs plodder.

Terug
Bovenaan