tijdje weggeweest.........maar toch weer even een vraagje

A

Anoniem

Guest
hey meiden,

ben ff een paar weken weggeweest. Ik was een week overtijd en toen toch de rode duivels. Het was de stress dat het zo lang wegbleef, elke keer dat meten en dergelijke. Jaa en stress doet veel met je lichaam.  En iedereen was zowat zwanger geworden. Vond het allemaal een beetje moeilijk worden, dus maar ff van het forum weggebleven.

Maar nu toch weer een vraagje....als ik alles uitreken normaal gesproken. Nou deze maand was ik er helemaal niet mee bezig, ik dacht na die week overtijd weet ik het ook niet meer. Werd daarvoor elke keer netjes rond dezelfde dag ongesteld.

En nu ineens 22 dagen na mijn vorige ongesteldheid verlies ik ineens wat bloed. Het is niet rood rood....maar je ziet dat het een beetje, ja wat is het nou ja bloed is. Nou vraag ik mij af of mijn lichaam gewoon weer op mijn oude ritme kan zijn, na mijn uitschieter van een week overtijd.
Een heel verhaal iok weet het...maar wil t graag weten anders ga k maar weer eens naar de arts en moeten ze mij maar grondig onderzoeken

liefs sw33tness

W"ant als ik het uitrken met al mijn cyclus dagen afgezonderd van mijn uitschieter heb ik precies kans op een innestelingsbloeding nu..

hoi hoi
Erg is dat he een cyclus die niet meewerkt
was het maar gewoon iedere 28 dagen precies gelijk
kun je wat mee toch
tja kan he dat je terug ben op je oude cyclus maar aan de
andere kant kan het natuurlijk ook inderdaad een innestelingsbloedingkje zijn
dit is het ergste van allllllll nu kun je alleen nog maar wachten en wachten
tot je nod is en dan pas testen en ook dan wil dat nog niks zeggen
kijk naar mij ik was 1 dag overtijd laat door ha test doen negatief maar ze zegt er wel bovenop je bent wel vroeg he kan nog zo zijn dat ik dus als nog zwanger ben moet dus ook als ik over week nog niet ongi ben nog test komen doen
nou ik help het je hopen meissss en geef de moed niet op
het kan echt (spreek uit ervaring mijn eerste heb ik 5 jaar over moeten doen en is er ook gekomen)
kusssss san

quote: _xandra_ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-03-2006 19:59:46'));

dat had ik ook,
ik ben zwanger geweest maar kreeg een miskraam. Bij die zwangerschap was ik na 3 dagen overtijd nog niet zwanger volgens de test moest echt een dikke week wachten hierop. toen was het raak... maar ja laten we het maar hopen he
alleen de moed begint zo te zakken. En deze maand reken ik er helemaal niet op, tenminste zou het niet verwachten...doordat ik geen idee had wanneer mijn eisprong nou zou zijn door deze uitschieter

liefs sw33tness

hoi hoi
ik weet het heb over xander 5 jaar moeten doen
heb zelfs maanden overgeslagen toen
word je niet vrolijk van
maar wil er alleen maar mee zeggen ik heb hem toch gekregen
dus de moed echt niet opgeven hoor
zelfs na lange tijd is het mogelijk
kussss san
en duim voor je hoor
zit in het zelfde schuitje is weliswaar de eerste maand maar toch weer
overtijd en negatieve test