Tijdschema voeding baby 5 maanden

<p>Hallo, onze dochter is vandaag 5 maanden oud. Afgelopen tijd zaten wij op 5 flessen van 180cc. 7.00 – 11.00 – 15.00 – 19.00 en 23.00 uur.(bij de 23.00 uur fles krijgt ze er 2 schepjes rijstebloem bij in). wij willen graag de laatste fles er af hebben, dus naar 4 flessen en dan naar 210cc toe en dan de eerste fles om 7.00 uur en de laatste fles rond 19.00 a 20.00 uur doen. Hoe doen jullie dit?  wij geven 2x per dag ook nog een paar hapjes van fruit en groente Hapjes. hoeveel uur moet er tussen een fles van 210cc zitten, is dit 5 uur? graag hoor ik van jullie hoe jullie dit doen.</p>
 
Het verschilt kijk naar je kind
Ik had brood 
Fruit
Brood 
Tussen door 
Avond eten 
2 x fles ochtend avond avknd met pap
 
Hoi,
 
Volgensmij een prima schema voor 5 maanden zo. Wij hebben geen flessen groter dan 180cc gegeven. De fles om 23.00 u moesten we ons zoontje steeds voor wakker maken en zijn gestopt om eens te proberen of hij s nachts voor een fles zou komen. Dit deed hij niet, dus konden we die fles laten vervallen. Kwestie van uitproberen dus, jullie dochter zal het ook zelf wel aangeven.
Het schema hierboven met brood en maar 2 flessen lijkt me nog wat te voorbarig. Dat schema houden wij nu aan, ons zoontje is net 1 jaar geworden.
 
Wordt ze echt nog wakker voor de fles van 23.00 uur? Onze dochter ging steeds eerder naar bed, dus de late fles kwam op een gegeven moment gewoon te vervallen 
 
9 v/d 10 keer moet ik mijn dochter voor de 23.00 uur fles wakker maken, we zouden eens kunnen proberen om die fles te laten vervallen om te kijken of ze zich ook zal melden, zo niet zouden we deze weg kunnen laten.
maar krijgt ze dan wel genoeg voeding? Want er valt wel een fles weg of vang je dat weer een beetje op met de fruit en groente hapjes?
 
Babys geven zelf aan
En wat voor jkou voorbarig is werkt hier uitstkend met de reactie onder mij weetje waarom die van mij kroop  mrt 4 maanden en rolde met 2,5 maand en staat met 6 maanden nu nu wilt die proberen  lopen dus  die red het niet met een beetje melk 
 
Terug
Bovenaan