tijdschrift(en) voor (aanstaande) vaders

Hoi mama's(en papa's uiteraard),

Er schijnen tijdschriften op de markt te  zijn speciaal voor (aanstaande) papa's. Nu kan ik ze echter niet vinden. Heeft iemand een idee waar ik zo'n tijdschrift kan halen. Mijn man probeert erg met mij mee te leven, maar "leed"genoten met hun verhalen is misschien ook leuk om te lezen.  De huidige bladen vind ik namelijk erg gericht op de aanstaande mama (is natuurlijk ook erg prettig)

Graag hoor van jullie....

Groetjes,

Roebertha

Ik weet niet of er ook tijdschriften zijn, maar ik weet wel dat er speciale boeken zijn voor aanstaande vaders.

Een leuke is geloof ik Help ik word vader.

groetjes Danique
31w1d

Ik heb kortdurend een abonnement gehad voor mijn man (en vader van ons 18 maanden oude zoontje) op het blad PAPA!. Ik weet niet zeker of het nog bestaat, want ineens werd na een vage brief mijn abonnement op dit blad omgezet in een abonnement op J/M.

Het was wel echt een blad voor (licht gevorderde) vaders (niet echt voor baby-vaders). Dat was eigenlijk ook mijn bezwaar: er stonden vaak interviews met zogenaamd bekende vaders in (zoals Jasper Faber) in, die er soms maar vreemde ervaringen op nahielden: zeer conevntioneel (vrouw achter het aanrecht, vader speelt alleen met kind als het hem uitkomt, kind moet zo "vrij" mogelijk worden opgevoed, etc. Mijn man vond dit ook niet leuk. Er stonden geen echte tips in over babyverzorging of opvoeding. En in een reportage over bijvoorbeeld kinderwagens werd meteen de nogal voor de hand liggende parallel getrokken met auto's (wat flauw). Nogmaals: of dit blad nog bestaat, weet ik niet. Misschien kun je het nog vinden in de grotere tijdschriftenwinkel.

Ik weet wel, dat Ouders van Nu elk jaar wel een keertje een Vaders van Nu uitbrengt. Misschien kun je dat in de gaten houden of ze mailen of ze nog een nummer voor jou hebben liggen.

Ik kocht van de week het blad MAMA'S met Flair (special) en toen ik halverwege was moest ik ineens het tijdschrift omdraaien (ondersteboven!) en toen kwamen er allemaal papa'a aan het woord! Ontzettend leuk vond ikzelf, zag dus later op de achterkant staan; PAPA'S met Flair!
Tja wie kijkt er op de achterkant van een tijdschrift voor je m koopt!?
Dus voor beide wat.... Heb m zelf bij de Bruna gekocht maar zag m ook bij de AH!
Hoop dat dit een leuke tip is voor wat je zoekt!
Liefs L81 (34 wkn)

Terug
Bovenaan