Tijdschrift Kinderen of Ouders van Nu??

A

Anoniem

Guest
Hoi Mama's,

Ik wil graag een abonnement nemen op Kinderen of Ouders van Nu, maar ik twijfel heel erg welke ik nou moet kiezen.....

Wat zijn nou de verschillen?? Wat is jullie advies??

Groetjes,
Simone

Hoi Simone,

Ik heb ook even getwijfeld. Heb toen een proefabbonement op ouders van nu genomen. Wel leuk blad. Maar toen ik een jaar abbonement had genomen op kinderen was het raak! Want ik kijk nu elke keer in de brievenbus met de gedachte zou het blad er weer in zitten. Vind Kinderen een heerlijk blad om te lezen.

Ouders van nu , die hoef ik niet meer. Kan het van een vriendin lenen. Maar anders had ik daar zeker geen abbonement op genomen.

Er was laatst een aanbieding bij ouders van nu of kinderen dat als je daar een jaar abbonnement op nam, je gelijk ook kinderen of andersom bij kreeg. Kan het alleen even nergens meer voor je terug vinden.

Nou ja al met al raad ik je KINDEREN aan!

Succes met de keuze!

Groeten

Diarich

Ik ben lid van beide (een gekregen) maar als ik zou moeten kiezen dan kies is voor kinderen. Ik kan eigenlijk niet echt uitleggen waarom ! Misschien omdat er in ouders van nu veel staat over zwanger zijn, meer dan in kinderen. En omdat mijn zwangerschap er nu op zit intresseert het me minder.

Ook ik zou kiezen voor Kinderen. En als ik je een tip mag geven: wacht even totdat ze een leuke aanbieding hebben. Wij kregen er voor 20 euro een Bobike fietsstoeltje bij. Dat is dan weer mooi meegenomen.

Groetjes,
Karin

Ik  heb alleen ouders van nu... Ik vind het wel een leuk blad maar ik zou me er niet op abboneren, ik hem m altijd zo uit, vind het meer zo'n blad wat je ergens bij krijgt.

Klinkt een beetje onlogisch mijn zin, maar hij ligt hier altijd in de bus voor de vorige bewoners.. ik woon hier sinds september en heb in het begin de hele tijd de post doorgestuurd terwijl ze mailde (heb ze nooit gezien) dat dat waars niet hoefde. Er komen hier ook nog steeds paketjes en post voor hun bedrijf en weet ik wat stuur ik altijd braaf terug, maar ouders van nu hou ik lekker, moeten ze hun zaakjes maar beter regelen!

Evelien

ik heb ouders van nu...waarom?? omdat ze daar een leuke aanbieding hadden. een heel mooi boxkleed met allemaal labeltjes. vond het wel erg handig een boxkleed erbij voor op de grond. hoef ik niet de hele box overhoop te halen. na een jaar zeg ik het weer op en dan misschien het blad kinderen met een leuke aanbieding??

Haai,

Ik heb ze ALLEBEI en lees ze ook ALLEBEI. Het verschil is als volgt... De ouders van nu gaat meer over zwanger zijn en de tijd direct erna. De kinderen is meer gericht op als je de eerste tijd door bent en je kids langzaam groter worden. Ik lees de ouders van nu nog steeds met veel plezier hoor want het hele zwanger gebeuren vind ik nog steeds erg leuk om over te lezen. Ik hou ze dus lekker nog even allebei. Ik kreeg trouwens een goede deal op de kinderen via de dame van felicitas die zo'n doos kwam brengen.

lfs ing

Hoi Hoi,

Wat je ook kan doen, wat ik zelf heb gedaan: ze hebben nu een actie als je een abonnement voor een jaar op ouders van nu neemt dan   krijg je er een jaar lang kinderen   gratis bij als kado.   Het kan ook andersom zijn dat weet ik niet meer, maar vorige week hadden ze deze actie nog. Ik vind eigenlijk   beide bladen erg leuk.  

Veel succes met je keuze....:)

Terug
Bovenaan