Tijdschrift Wij jonge ouders

hoe ver ben je dan??? het is wel heel vreemd. mijn buren krijgen het terwijl er niemand zwanger is en als het retour gedaan wordt dan krijgen ze het nog steeds vaag he.

gewoon ff bellen. misschien dat het nu wel gedaan wordt????? ik heb hem overigens nog   steeds. heb hem vorige week weer gehad

Hoi Nephele,

Als je zwanger bent krijg je het tijdschrift inderdaad automatisch. Maar als je bevallen bent, moet je ze een geboortekaartje toesturen om ook daarna het tijdschrift te blijven ontvangen. Dat zat ik toevallig van de week te lezen (heb het  blad voor het eerst gekregen).  

Is dat misschien een verklaring?? Of ben je nog volop zwanger?

Groetjes,
Joline

hoi meiden,

ik heb precies het zelfde probleem....
ik krijg het blad ook niet..
nu heb ik ze net gebeld... 09002023222 en nu gaan ze het na sturen..

in de maand juli komt er geen nummer uit maar je moet de eerste woens in aug in de gaten houden..... dan moet het nieuwste nummer uitkomen..
wel vreemd dat er zoveel meiden zijn die het niet krijgen..

succes..

liefs Annemieke

Inderdaad een beetje vreemd. Zat me van de week ook al af te vragen waarom ik em niet meer kreeg....... Zit nu op 28+5.

Ook maar even bellen

groet
kameraadsel

ik heb hem toevallig gisteren weer gehad,maar het was idd al een tijd geleden.ik breng de post rond en heb ze er vaker tussen zitten dan dat ik ze zelf krijg,dus erg consequent zijn ze niet.
groetjes kari

Terug
Bovenaan