tijdstip ballen eten vrijdag 13 februari

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Het lijkt me handig om een tijd te gaan plannen voor a.s. vrijdag. We zijn in ieder geval met 5 moeders en misschien met 6, maar dat hangt er vanaf hoe laat we afspreken. Voor Marissa en mij maakt het niet veel uit. Ik zal haar waarschijnlijk toch eerder wakker moeten maken. Dus als er moeders zijn die wel een bepalde voorkeur hebben dan hoor ik het graag. Ik had al wel begrepen dat voor Miranda 11.00 uur het beste uit komt, maar ze wist niet of we dan al aan ballen toe zijn. Laten jullie even weten wat jullie een handige tijd vinden?

groetjes Linda

Hoi,

Weet je, dan beginnen we om 11 uur met de thee/koffie met appelgebak! Er is daar een klein plekje waar kindjes kunnen spelen. Dan laten we ze daar even 'los' en dan beginnen we rond 12.00/12.30 uur met de ballen.

Tot vrijdag!
Groetjes, Karin

Ik vind het een super goed idee van je Karin. Is ook erg goed voor mijn dieet ballen en appelgebak haha. Wat mij betreft wordt het dus 11.00 uur. Ik hoop dat de rest het ook goed vindt?

groetjes Linda

Wij zullen iets later zijn, maar iig op tijd voor de ballen!!!

Groetjes Martine

Een aantal dames die wel eme wilden hebben nog niet gereageerd, ik hoop dat jullie ook dit bericht op tijd nog zien. Tot morgen

hey lieve mensen,

ik was mischien de 6e persoon maar ik haak toch af, want 11 uur is op zich een leuke tijd maar ikenna gaat altijd 12 uur slapen en hou ik m langer op wordt hij zo baldadig als het maar zijn kan dus ik ga echt niet mee.

heel veel plezier morgen.

kus jolanda mv ikenna

Hoi Jolanda,

Jammer dat het je niet gaat lukken. Zou leuk zijn geweest. Misschien een andere keer?

groetjes Linda

Dames,

veel plezier morgen!
Ik ben benieuwd hoe de ballen gaan smaken....foto's!!!

groetjes Tamar

Terug
Bovenaan