tijger

Hoi tijger wat leuk om te lezen dat jij ook nog jong bent en zwanger probeert te worden, heb in mijn omgeving zo een beetje het gevoel dat nog niemand van mijn leeftijd bezig is met kinderen. Wel vriendinnen van mij die wat ouder zijn 28-29 maar van mijn eigen leeftijd(23) heeft iedereen zoiets van je bent nog zo jong. Wat is daar nou mis mee niets toch als ik er klaar voor ben het is toch mijn gevoel en dat van mijn vriend natuurlijk. leuk dat er hier nog meer jongere meiden zijn die graag een kindje willen.
liefs nicole
 
hallo nicole
ik ben het helemaal met je eens hoor.
wij zijn van onze vriendengroep eigenlijk ook de eerste of het moet zoals bij die ene vriendin per ongeluk zijn gegaan.
en ik heb inderdaad ook wat oudere vrienden die wel al kinderen hebben of bezig zijn.
maar hier op dit forum hoor je het eigenlijk best veel dat ze jong moeder wilde worden.
dus er zijn er nog meer, maar dat is inderdaad leuk om te weten.
succes met klussen en hoop dan ook dat we jong moeder worden.
groetjes tijger
 
Ook ben ik het helemaal met jullie eens. Zelf ben ik bijna 22 jaar en ben nu ook bezig om zwanger te raken. De vorige keer ben ik zwanger geworden zelfs met de pil, maar helaas is dit in een miskraam geeindigd. Nu toch weer de moed om het weer te proberen. Ik ben ook jong maar wil graag moeder worden. De ene is er gewoon eerder klaar voor dan de ander en de ene heeft zijn leventje ook eerder op orde dan de andere om aan kinderen te beginnnen.

Groetjes,

Leeuwtje
 
Ik ben dan nu wel 27 jaar, maar ik heb wel al twee kleintjes. Ik werd op mijn 23ste zwanger en daarna op mijn 25ste. Ik heb er totaal geen spijt van. Ik vind jong moeder zijn hartstikke leuk. En in mijn omgeving/cultuur is het heel gewoon. Ik wil nog wel een derde en wel voor mijn dertigste. Daarna hoef ik geen kinderen meer. Ik wil geen kinderen wanneer ik 40 jaar ben, ben je 50 heb je een kind van 10 jaar rondlopen.... nee dat zie ik niet zitten.. Dan is het juist tijd om lekker rust te nemen, te reizen etc, want dan horen de kids al ruim zelfstandig te zijn. Dus ik zeg ga ervoor en geniet ervan. Niks aantrekken van de mensen!!
 
Hallo, ik ben net 21 en sinds januari bezig, nog niet gelukt helaas, maar we hebben nog tijd zat. Ik heb zelf een moeder van 40, en dat altijd leuk gevonden, ze is niet alleen mn moeder maar ook een goede vriendin. doordat ze zelf ook jong is doe je toch andere dingen met je moeder, dan dat ze 50 was geweest. Ik zelf vind ook dat je beter zo jong kunt zijn dan veertig, alleen al om de risico's die je loopt dan.
 
Terug
Bovenaan