Tijgeren (en update)

hoi hoi....
Even weer niet geweest en zal weer eens een update over Jari.
Alles gaat super hier en snel....hij is alweer 6,5 maand. De dag nadat hij 6 maanden was ontdekte hij dat hij met zich wat vooruitte trekken met de armen zich eem beetje kon verplaatsen. Nu 2 weken later en veel oefenen heeft hij het door en tijgert nu heen en weer.....niets is meer veilig en mams heeft handen te kort hihihi....overal aan met die kleine handjes.
zal ook even een foto plaatsen van de 1e dag dat ie geboren was en met 6 mnd.
is mss leuk om te zien hoe iedereen baby weer verandert in een grote jongen/meid volg maar gauw met de foto's.

6 mnd

1 dag oud aug.06

Hij is nu aan het zeuren van de honger dus ik ga hem gauw een flesje maken.
Groetjes Nessie mv Alissa en Jari

Hoi Nessie,

Hee, wat leuk dat je weer ff hier komt kijken. Nou die Jari van jullie gaat wel hard zeg !!
En wat een gave foto !!
Onze Yari gaat nu ook tijgeren, meer achteruit dan vooruit maar er komt nu wat beweging in. Hij zat van de week op handen en knieen, Yenna gilde en hij zakte door zijn armen heen....gevolg was dus dat hij met zijn neus op de tegelvloer botste....auw..
Hij heeft het dus sindsdien niet meer gedaan...
Maar dat komt nog wel. Yenna is altijd een hele vlugge geweest en meneertje doet het heel wat rustiger aan.
Ik zal eens kijken of ik nog wat foto's heb van de geboorte en nu.
Ik ben het nu zat, probeer al een uur een foto via hyves te plaatsen, het lukt alleen niet ...Komt later wel.

Leuk dat je hier weer ff was en we "spreken" elkaar snel weer !!

Groetjes Marina en een knuf van onze Yari voor jullie Jari !!

quote: Yenna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-03-2007 14:30:55'));

Hoi Nessie,

Hee, wat leuk dat je weer ff hier komt kijken. Nou die Jari van jullie gaat wel hard zeg !!
En wat een gave foto !!
Onze Yari gaat nu ook tijgeren, meer achteruit dan vooruit maar er komt nu wat beweging in. Hij zat van de week op handen en knieen, Yenna gilde en hij zakte door zijn armen heen....gevolg was dus dat hij met zijn neus op de tegelvloer botste....auw..
Hij heeft het dus sindsdien niet meer gedaan...
Maar dat komt nog wel. Yenna is altijd een hele vlugge geweest en meneertje doet het heel wat rustiger aan.
Ik zal eens kijken of ik nog wat foto's heb van de geboorte en nu.
Ik ben het nu zat, probeer al een uur een foto via hyves te plaatsen, het lukt alleen niet ...Komt later wel.

Leuk dat je hier weer ff was en we "spreken" elkaar snel weer !!

Groetjes Marina en een knuf van onze Yari voor jullie Jari !!

Ik moest van Jari, Yari bedanken voor de knuffel en er een terug doen.
Is Yenna ook al zo trots op haar broertje bij elk iets wat ze doen...hihihi alleen auwa dat is ie zich heeft gestoten ana de tegels. Jari hier ondervind het ook vaak dat de tegels hard zijn en pijn kunnen doen, maar het houdt hem niet tegen en als ie iets ziet waar ie naartoe wil dan gaat hij er gewoon voor.
Ik heb al wat foto's van het koekje en met de zonnebril op gezien....leuke foto's.....gaat hard he....ze worden snel groot!  
We hebben vandaag  nog een hang zondag terwijl het buiten zo'n mooi weer is, maar alissa en ik waren gister wat ziek en vandaag gaat het wel ietsje beter maar blijven nog even binnen. Hopelijk blijft het zo'n mooi weer en kunnen we er ook gauw van gaan genieten.
Groetjes Nessie  mv  Alissa en Jari....  en knuffels voor de kids

Hoi hoi

Leuk dat je er ook weer bent! En idd wat is je kleine gegroeid zeg! Wel een lekker knulletje zo te zien...
Ik zal ook eens even twee foto'tjes neergooien.... Altijd leuk!

Hier is Stef nog geen week      
oud...(ik zie er niet uit, was
net thuis na 3 dagen
ziekenhuis ivm ks)                                En dit is ie met bijna 6 mnd...

Liefs Annet

Terug
Bovenaan