Tijgeren /kruipen

<p>Hoi hoi, ik vroeg me af met hoeveel weken jullie kindjes konden tijgeren /kruipen?</p><p>Hier is het de laatste weken echt veel frustratie, omdat hij vooruit wil komen en dingen wil pakken als hij op z'n buik ligt, maar dit lukt dan dus niet.</p><p>Nog tips hoe ik dit kan oefenen /leren?</p><p>Uitlokken met een speeltje probeer ik al, maar oohh hij gaat dan zo hard gillen als het niet lukt..</p><p>Wat me ook opviel, gemiddeld tijgeren /kruipen kinderen met 36 weken (heb ik ergens gelezen). Kan het dan kloppen dat ze na sprong 6 kunnen tijgeren /kruipen of is dit toeval? :) </p>

Mijn dochter had met 7 maanden de smaak te pakken 7 maanden kruipen en 2 maanden later al lopen. Mijn zoontje kan geloof ik met een maand of 10 pas kruipen het kan dus per kindje heel verschillend zijn

Met 5 maanden kon hij omrollen, maar met 8/9 maanden pas vooruit tijgeren (wel meteen in volle vaart)
Toevallig ging hij vandaag ineens langere stukken kruipen. Hij wordt over 2 weken 1.
Kan wel al even staan en probeert ook los te staan. 
Ieder kind ontwikkeld zich anders, daar hebben sprongen (die in mijn ogen niet bestaan) niks mee te maken

Terug
Bovenaan