Tijgeren

Hallo allemaal,

Zo dat is een tijd geleden en wat een onhandig forum, moest jullie ff opzoeken, haha!

Jaja sinds afgelopen zaterdag tijgert Mirthe!
Wat geweldig om te zien en ze ging zo naar de dvd recorder! haha, dus nu keukenkastjes dichtmaken, stopcontacten met veiligheidschijfje doen en binnenkort maar eens op zoek naar traphekjes!

Mirthe is trouwens aankomende vrijdag een half jaar!
Dus er erg snel bij (heeft ze van haar moeder).
Nog meer kindjes die tijgeren/kruipen?

Liefs Sabina

Welkom terug! Ze is er inderdaad vroeg bij!
Nee, Yinthe doet wel pogingen, d'r kont gaat wel ophoog en ze zet zich wel af, maar ver vooruit komt ze nog niet. Ze draait wel rondjes en komt soms een klein stukje vooruit, maar het echte tijgeren laat nog even op zich wachten! Wel zo rustig...hihi.

Nee Thomas kan nog niet tijgeren, maar doet net als Yinthe zijn kont omhoog en zet zich af..en kan zo wel iets pakken wat te ver ligt hahaha.
(meneer zal en moet het te pakken krijgen)

Hij presteerd het wel om zich op zijn zij te rollen, en zich zo af te zetten.

Voor mij hoeft het niet zo snel, Thomas is net 5 maanden.
Maar vind het wel leuk om te zien hoe ie het probeerd hoor.

Wow! Die is er snel bij! Dat is oppassen geblazen, nu is het echt gedaan met je rust, ha ha!

Hmm, Eveline die maakt nog steeds geen werk van het rollen... (en dat moeten ze eerst kunnen, iets met spiercontrole etc) Ze doet het af en toe, oefent tussendoor eigenlijk niet, dus ik vraag me nog steeds af of ze het nu wel bewust kan?? Ik vrees van niet, aangezien ik haar nog regelmatig moet 'redden'...

Tja, ze is wel ontzettend druk met haar handjes (plukken, peuteren, overpakken, rammelen), misschien vindt ze dat leuker?

Ach ja, mijn oudste ging pas met 11 maanden tijgeren, dus ik heb geen hoge verwachtingen ha ha!

nee, tijgeren nog niet.
maar wel die billen in de lucht en maar proberen!

omrollen lukt nu al heel goed van rug naar buik en ook steeds beter van buik naaar rug.

Yinthe kan het nu ook. Ze heeft het alleen nog niet helemaal door. Als ze iets wil pakken tijgerd ze er heen, maar de rest van de tijd gaat ze nog voornamelijk achteruit. Ze komt je nog niet achterna gelukkig, dus we hebben nog even rust.
Maar we zijn ons al wel maar gaan oriënteren op traphekjes...

Ja hier ook een tijger!

Thomas kruipt de hele kamer door, geweldig.
Het is meer een tijger/rupsje.

Sinds 2 weken, dus met 5.5 maand.. ook zo snel.

Ik vind het sowieso snel gaan hoor..pfff.
Morgen issie alweer een half jaar!

Terug
Bovenaan