tijgeren

Gelukkig, onze Wout tijgert nu... Nog niet zo heel erg hard maar hij komt wel waar hij wezen wil (in combinatie met rollen) Hij doet heel omslachtig zijn ene armpje helemaal onder zich, duwt zijn billen omhoog en rekt zich dan weer uit. Er is een boel frustratie weg en dat is wel heel fijn (voor hem en ons). ZIjn broer vindt het maar niets, nu hij bij al dat speelgoed kan...

groetjes Natasja

Hoe zo dat je schrijft Gelukkig?? vond je dat hij al moest kunnen dan??
Hier wordt ook druk getijgert maar ik vind het al snel met z'n 7,5 maand.
Inderdaad z'n grote broer vind het hier ook niet zo leuk maar ik moet vooral nu opletten dat er geen kleine stukjes van hem op de grond liggen.

Hoi,

hier is grote broer nog klein (bijna 2) dus heeft nog nauwelijks echt kleine dingen. Ik vind het gelukkig omdat Wout de laatste tijd zo boos en verdrietig was omdat hij niet kwam waar hij wilde komen. Ieder kind heeft zijn of haar eigen ontwikkeling en dat is ook prima maar ons mannetje had er zo'n last van. Hij zit een stuk beter in zijn vel nu hij vooruit kan dus daarom ben ik blij!

groetjes Natasja

idd fijn dat ie eindelijk zn frustratie kwijt is! hoe gaat het verder met hem?
onze dame tijgert ook al een hele tijd, maar afgelopen week heeft ze haar eerste stukje gekropen! netjes op handen en knieën! en ze ging helemaal uit zichzelf zitten! wat gaat alles toch snel en wat ben ik iedere keer weer trots om mn meisje! echt genieten!

Hoi,

met Wout gaat het een beetje in pieken en dalen. Soms heel vrolijk, dan weer een dag frustie. Hij wil over het algemeen nog steeds meer dan dat ie kan. Is ook gewoon een mannetje met veel karakter (dat herken ik wel van mezelf). Als het niet precies zo gaat als meneer in zijn hoofdje heeft laat hij dat wel merken en horen!
Hij was qua gewicht de laatste keer netjes in zijn eigen lijntje aangekomen, qua lengte en hoofdomtrek nauwelijks iets. Ontwikkelt zich echter goed en heeft een mooi rond bolletje dus de arts (die even mee kwam kijken) maakte zich geen zorgen.
Hij kan ook een tijdje overeind zitten, maar doet dit nog niet uit zichzelf. Wat knap dat jullie meisje dat wel al kan! En dat ze kruipt... Het gaat waarschijnlijk binnen een week razendsnel en dan heb je ineens een heel ander kind in huis. Geniet er maar lekker van!

liefs Natasja

Terug
Bovenaan