Tijgeren???!!

Die grapjas van mij gaat wel erg snel. Hij draait nu een maandje en is sinds vorige week ook maar eens begonnen met tijgeren!! Hij rolt op zijn buik trekt zijn knieën onder zich en schopt zichzelf vooruit!! Ik wist niet wat ik zag!! Mijn oudste zoontje was heel laat met alles en kwam precies op zijn eerste verjaardag pas van zijn plek! Die heeft nooit getijgert maar kroop gelijk op handen en knieën weg!
Mijn dochtertje deed alles gemiddeld (draaien met 4 maand tijgeren met 6 a 7 maand en kruipen met 9 a 10 maand. Dus stond ff raar te kijken toen Daley nu al vooruit ging hahahaha.

Groetjes Anne

Ethan doet dat ook af rn toe en wat ook zo komisch is ligg hij op zijn buik gooit hij zijn armen en benen in de lucht en gaat als een idioot zitten te wegen met de armen en benen

hahah ja hij vind het inderdaad super interesant wat zijn broer en zus allemaal aan het doen zijn!! Dus daar wil hij ook naartoe!!
Ethan is ook lekker vlot en alicia is een dame met armspieren hahahaha.

Groetjes Anne

Oooh wat leuk en gezellig, nou onze jochem die vermaakt zich nog door vooral tegen zichzelf te kletsen en daarna heel hard te lachen haha.
Als we hem op zijn buik leggen wil ie wel iets van tijgeren doen maar lukt nog niet haha.
draaien hier ooki nog niet al maakt toe wel aangestalten.....

Grappig dat ze t allemaal in een andere volgorde doen! Ivo is 16 weken en kan nu wel rollen maar is maar af en toe aan het kletsen. Hij probeert t soms wel maar weet dan even niet meer hoe t moet! Zo grappig om dat mondje en tongetje te zien bewegen terwijl er weinig tot geen geluid uit komt!

Terug
Bovenaan