tijn geboren!

Hoi allemaal,

op woensdag 14 januari om 5.45 is onze Tijn geboren. Een prachtig menneke van 54 cm en bijna 4 kilo! Maandag 12 januari om 900 braken de vliezen. Maandagnacht heel de nacht weeen gehad en dinsdag ingeleid. Helaas nog geen ontsluiting. Om 6 uur 's avonds 4 cm ontsluiting en flinke koorts. Antibiotica werkte niet en de remifentanil maar tijdelijk. Toen een ruggeprik gehad. En nog eens antibiotica (later een derde keer). Ontsluiting schoot niet op, Tijn had in het vruchtwater gepoept en had inmiddels een hartslag van tegen de 200. OM 5 uur 's morgens is besloten hem te halen met een keizersnee, mede omdat ik 40 graden koorts had inmiddels.
 Tijn had koorts en is naar de kinderafdeling gegaan en ik ben nog een paar dagen flink ziek geweest. Zaterdag mocht Tijn van de kinderafdeling af en zondag mochten we lekker naar huis.
Nu nog druk herstellende, toch en een bevalling en ziek zijn en een keizersnee achter de rug. Maar ook... een heerlijk tevreden menneke om volop van te genieten!

groetjes Natasja

Hoi Natasja,

Jeetje wat een heftige bevalling meid!! Gelukkig dat alles nu achter de rug is en je een gezond knulletje hebt. Van harte gefeliciteerd!

Groetjes, 10e

Hoi!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon Tijn!
Super mooie naam!! Ik heb zelf ook een zoon Tijn! Hij is nu 5,5 maand oud, ik hoor dus bij het forum 'zomer 2008 geboren', maar was even aan het rondneuzen.
En zag de naam 'Tijn', moest dus wel even reageren.
Geniet van je mannetje!!
Groetjes Margreet
en een knuffeltje voor Tijn van Tijn (ha, ha...)

Terug
Bovenaan