Tijn geboren!

Het is alweer 4 weken geleden maar op 15 juni is ons derde kindje geboren! Een zoon, maet de naam Tijn,
De bevalling is ingeleid met 37.5 weken omdat ze het vermoeden hadden dat het wederom een groot kindje zou worden (dochter was 4800gr).

Maandagavond ballonnetje gekregen. Deze viel dinsdagochtend uit. Ik had 2 cm. Vliezen werden gebroken, weeeninfuus aangelegd en ik kreeg ee ruggenprik. Ontsluiting ging langzaam. Om 18:00 uur ha dik 4 cm. Er werd gezegd dat ik nu 1 cm per uur ontlsuiting moest hebben anders werd het een KS>
Om half 8 moest ik, ondnks de ruggenprik, alle weeen wegpuffen....Dacht dat de ruggenprik niet meer werkte. maar ik bleek volledige ontsluiting te hebben! Na 6 nminuten en twee persween is hij geboren. Ik heb geen knip of schuer gehad! Dus geen hechtingen, super!

Hij weegt 3670gr!
Hij is een heel tevreden mannetje! We genieten dus vollop van onze derde spruit!

Door alle bezoek etc weinig tijd gehad om te forummen, maar jullie ook nog van hartje gefeliciteerd met jullie beebs! Gebniet van ze! Voor je het weet zit je ana een taart met 1 kaarsje en sluit je de babytijd weer af!

hoi,
nog gefeliciteerd met jullie zoon.
ondanks 37,5 week was hij toch bijna 8 pond.
maar goed dat ze je hebben ingeleid.
lekker zeg zonder kleer scheuren er vanaf te komen.
heb een snee van 10 a 15 cm. ks gehad.
maar het gaat nu heel goed.
zeker de tijd vliegt echt voorbij.
gr marjan

Terug
Bovenaan