Tijn loopt!

Zie titel... Was wel lachen. Hij zet al een hele tijd wat stapjes, van de bank naar de tafel en omgekeerd. Maar dat zijn er niet meer dan een stuk of 3 tot 4. Ook als hij het in zijn spel vergeet staat hij een hele tijd en loopt hij een paar stapjes. Vandaag was ik op mijn werk om Wout te showen aan de kids uit mijn klas en vertel ik in de koffiekamer net dat hij nog niet loopt, dat hij liever de zekere weg kiest en het kruipen boven het lopen zet. Heeft hij zijn brood op, zet ik m op de grond om te spelen, staat meneer op en wandelt hij vrolijk de hele koffiekamer door alsof hij niet anders doet. Tja, wie gelooft je dan nog? Hahahaha.
Hier thuis direct naar bed gegaan dus ben benieuwd of hij het morgen thuis ook weer doet. Grote kans van niet want in onze koffiekamer ligt vloerbedekking en wij hebben tegels...

groetjes Natasja

Leuk hè zo klein en dan zo'n waggelloopje. Ik vind het altijd weer grappig om thomas te zien lopen.

Thomas loopt al sinds januari, en blijt nu ook toe aan iets nieuws, rennen en klimmen. Dat betekend tot nu toe veel builen, blauwe plekken en wondjes.

Laat ze af en toe nog maar eens lekker klein blijven ;).

Hoi Natasja

Heerlijk om te zien he, zo'n kleine waggelkont!!
Ondanks dat je nu 10 paar ogen in je rug/nek/schouders en armen moet hebben, vind ik het wel een stuk leuker nu. Echt al een klein mensje ipv zo'n hulpeloos babytje. :)

Hoe gaat het nu verder met jou en je 2 mannetjes? Al helemaal gewend aan het hebben van 2 kindjes?

Liefs, 10e

Hoi hoi,

hulpeloos babytje was Tijn al niet meer hoor, hij maakte wel duidelijk wat hij wilde en kwam al kruipend ook overal waar hij maar wilde. Lopend gaat het alleen stukken sneller en daar moet ik nog erg aan wennen. Gisteren had ik hem uit bad gehesen, zet hem neer en wil een cape over hem heen gooien en meneer stond al in de gang (en we hebben best een grote badkamer...)
Tijn is een hele voorzichtige. Klimt al een tijdje volop, maar valt eigenlijk nooit. Nu met lopen valt hij soms wel (op zijn billen) maar das alleen maar omdat hij te snel wil...
Hier gaat alles prima. Wout heeft een ritme en dat scheelt heel erg veel. Nu is het goed te behappen, al blijft het op momenten best wel even aanpoten. Nu hij geen krampjes meer heeft is het een rustig en lief menneke. Tijn is ontzettend lief en een heel makkelijk kind. Tuurlijk heeft hij ook zijn streken en buien, maar is niets in vergelijking met andere kindjes. En hij kan zichzelf zo goed vermaken! Zeker nu hij lekker naar buiten kan...
Het is vooral genieten!

liefs Natasja

Terug
Bovenaan