Tijn was ziek!

Hoi,

Pffff, wat een week zeg! Vorige week was Tijn voor het eerst 2 dagen achter elkaar naar het KDV, en ja hoor, zondag werd hij dus ziek! Hij was al eens verkouden geweest, maar dit sloeg alles..........
Had echt hoge koorts, huilde veel (ben ik niet gewend), en dronk erg slecht. Maandagavond trok ik het niet meer, dus had huisartsenpost gebeld. Moesten meteen komen aangezien Tijn ook veel kreunde. Hij had een fikse oorontsteking, zielig hoor! Heb een aantal dagen zetpillen gegeven, en neusspray gebruikt en nu gaat het gelukkig wel weer. Hij drinkt nog wel slecht, maar dat is alles............2 dagen geleden werd mijn dochter ook nog eens ziek, kon er ook nog wel bij, haha. (Gaat nu ook wel weer gelukkig)
Was dus echt even een zwaar weekje hier hoor; hartstikke druk op werk, 2 weken geleden weer begonnen, en 2 zieke kids!
Volgende week ga ik op kamp met mijn klas, ben benieuwd of ik dat ga volhouden! Weet zeker dat ik Tijn onwijs ga missen!
Goed, dit wilde ik gewoon even kwijt, haha
Liefs, Eline

Hej Eline,
Wat heftig joh, pfff. Ik dacht dat ik het al heftig had met 4 vd 5 gezinsleden zwaar verkouden geweest. Linde fietst er tot nog toe mooi doorheen. Maar waar ik bang voor ben: mijn beide jongens hebben krentebaard!! Verzin t maar. Eerst de oudste, die is er nu bijna vanaf, en nu de jongste zoon. Ook een ramp, want je blijft wassen!! En schoonmaken. 2x p.dag schoon ondergoed (t zit nl. net onder de bil bij beide), bij de oudste kwam het nat vd blaasjes en wondjes zó door de spijkerbroek heen... Zij hebben de ene wc, wij de andere, elke dag schoonmaken, etc. Beide ad antibiotica zowel tabletten als een emulsie voor erop. En nu ben ik zo paranoïa ah worden, dat ik elke cm check bij Linde!! Ha,ha, ik ben best bang dat zij t ook krjgt. Ik duim dat mijn BV voldoende afweerstoffen heeft. Maar meid, als de kleintjes zó ziek zijn, pfff dat is echt zielig!!Pas jij maar goed op jezelf, want een week op kamp is ook niet niks, wel leuk! Succes, mag je tussendoor nog een keertje naar huis of zit je te ver weg? Liefs   Pippi

Hej,
thanx voor jullie reactie...........
Vandaag gaat het weer ietsje beter met Tijn, maar die diarree joh! Na elk flesje krijgt hij een 'diarree-aanval '. Niet goed natuurlijk, ivm uitdrooggevaar........Hij drinkt ook nog slecht; ongeveer 60ml per flesje, soms wat meer, maar hij haalt vandaag zeker de 500ml (ben al  blij als hij boven de 400 komt)  niet! Nou ja, hij krijgt in elk geval wel wat binnen, dus uitdrogen zal hij niet waarschijnlijk, maar als het maandag niet over is, bel ik de dokter maar weer..........

Jeetje pippi, dat is niet mis bij jullie! Wat ontzettend vervelend voor je knullen zeg! Dat jeukt toch zo erg? Of ben ik nu in de war met gordelroos? Is het eigenlijk besmettelijk? Hoop dat de antibiotica snel aan gaat slaan! Heel veel suc6 en sterkte in elk geval!

Ik weet het verder niet hoor, maar het lijkt trouwens wel alsof griep heerst,....

Jee, dat is niet mis bij jullie zeg!! Hoop dat al jullie kids maar weer snel opknappen! T zijn zulke kleine hoopjes dan hè, lekker vertroetelen maar!
En Eline, volgende week op kamp, begrijp wel dat je Tijn erg gaat missen en hoop dat ze beiden goed zijn opgeknapt, want dat is niet leuk weggaan natuurlijk! (Ik ga binnenkort samen met mijn mannetje  een weekendje met mijn werk naar Paris, maar bij de gedachte dat ik mijn kids dan niet zie ).
Gr. Esther

Hej Eline,

Mijn Tijn was ook ziek na de eerste twee dagen op het kdv.
Zoals jij het beschrijft lijkt het wel alsof je het over mijn Tijn hebt
Gelukkig gaat het nu wat beter al snurkt hij nog steeds zo hard door de verkoudheid dat de babyfoon voortdurend aanslaat! Hoop dat je een beetje relaxen kan op kamp en dat de verkoudheidjes en griepjes onze Tijntjes even overslaan.

Groetjes

Terug
Bovenaan