Tika en Frederique

Lieve meiden,
Wat leuk zeg, van jullie allebei een reactie op mijn berichtje.
Als ik dat zo lees krijg ik zelf ook weer helemaal de trouwkriebels terug. Zo'n jaar is inderdaad voorbij voor je er erg in hebt. Ik vind het nog steeds 'moeilijk' om het over "mijn man" te hebben, ik krijg het moeilijk over mijn lippen.
Ik moet zeggen dat het een jaar geleden met mijn spanningen ook wel mee viel, gunde mezelf geen tijd om zenuachtig te zijn. Ik was op twee momentjes die dag echt zenuachtig: mijn man kwam me met de auto ophalen en toen ik de auto aan zag komen werd ik zenuachtig en ook net voor het ja woord.
We hadden net twee weken voor de bruiloft een huis gekocht wat totaal was uitgeleefd. We zijn dus twee weken bijna dag en nacht aan het klussen geweest om vanuit ons nieuwe huis te trouwen en het is gelukt.
Veel mensen vonden dat ik jong trouwde (ik was net 23) maar toen waren we ook al acht jaar samen, we zijn echt dolgelukkig en daar gaat het om. Wij hadden trouwens wel heel veel geluk op de dag zelf. De weken ervoor heeft het heeeel veel geregend en de week erna ook maar wij hadden echt stralend weer, net 1 dag er tussen zo. We hadden zo goed weer dat we de hele dag alles buiten hebben gedaan.
Zelf zijn we naar Thailand op vakantie geweest en dan geniet je echt zoooo veel van elkaar. Ook hebben we de trouwkleding mee genomen (deze waren toch al wat vies) en hebben we ook nog daar op het strand een fotoreportage laten maken en die zijn echt kei mooi.

Zondag gaan we lekker van elkaar genieten en flink klussen natuurlijk hihihi. Misschien heeft hij iets voor mij in petto, je weet maar nooit. Wel gaan we s'avonds nog lekker uiteten.

Nou dames, genoeg over mijn dag een jaar geleden, nu is het tijd voor jullie.
Tika, Ik ga zeker voor goed weer duimen vrijdag en doe met m'n gedachte lekker mee ( ben ik er stiekem ook een beetje bij).
Frederique, Ook voor jou ga ik 26 mei heel hard duimen voor goed weer, ook zal mijn gedachte die dag naar jou uit gaan.

Veel liefs, Ank
GENIETEN, GENIETEN, GENIETEN
 
Hoi Ank, ik moest wel lachen om wat je schreef, dat je nog steeds moeite hebt om je man je man te noemen. Nu heb ik het ook vaak over mijn vriend en laatst zei een collega van me, gek is dat, straks moet je je man zeggen. Het gekke is dat ik dat zo associeer met oude vrouwen haha. Ik ben zelf net 27 geworden en misschien moet ik ook maar onder ogen zien dat ik geen jong broekie meer ben. Het ergste vind ik nog wel als meiden van rond de 18 u tegen me zeggen!!! Dus ze zullen er ook wel niet raar van staan te kijken als ik het over mijn man heb... Ik kom na mijn huwelijksreis zeker nog op het forum om je alles te vertellen over het huwelijk en de huwelijksreis. Ben ook erg benieuwd hoe het bij Tika gaat. Grappig is dat, je kent elkaar niet maar leeft toch zo met elkaar mee.
Hoe lang ben jij nu bezig om zwanger te worden? Wordt het je eerste kindje?

Liefs Frederique
 
Hoi Frederique,
Heel grappig, als we nieuwe mensen ontmoeten en wat kennis gaan maken is het ook altijd "hoe lang hebben jullie verkering"? en als je dan zecht dat je een jaar getrouwd bent valt de mond al snel open, ik zie er ook echt heel jong uit zeggen ze. Nou, het is gelukkig niet zo dat ik me oud voel, ik mag gewoon jong gelukkig worden!!!
Ik had al een tijd lang het gevoel dat ik wilde beginnen met kinderen maar mijn man (hihihi) had hier nog geen behoefte aan. Tot begin maart hij ineens riep "ja, nu wil ik kindjes". Ik was echt stom verbaast want had hier niet op gerekend. Sinds dien loop ik op wolkjes. Ik ben naar de dokter geweest en hij zij dat het beter zou zijn om drie maanden te wachten zodat ik m'n eigen cyclus kon krijgen. Heb de strip in maart nog af gemaakt. Het lukte me alleen echt niet om dan drie maanden veilig te vrijen. Ik had echt iets van, nu wil ik er ook voor gaan en dan weten ze maar niet precies waneer ik uitgerekend ben mocht het snel lukken. Ik ga nu m'n tweede ronde pas in. Het is nog maar kort maar vind het echt reuze spannend.

liefs, Ank
 
Hoi hoi,

Lees je berichtje nu pas! Maar de trouwdag was echt geweldig!!! ik heb al een kort verslagje getypt bij een andere topic. Enne ook ik ben 23 en wij zijn 10 jaar bij elkaar, hihi....
maar de trouwdag was super, viond het jammer dat het zo voorbij is gevlogen!
 
Terug
Bovenaan