Tikkend gevoel buik

<p>Misschien een domme vraag maar ik doe dit ook voor het eerst.. ?</p><p>De baby ligt (denk niet dat hij nog gedraaid is) met het ruggetje links. En precies daar voel ik nu telkens een soort getik. Ik dacht misschien de hik maar voor het slapen was het ook al en nu weer of nog steeds. En echt elke 2 seconden, dat lijkt me wel erg snel voor een hik of niet? </p><p>Maak me geen grote zorgen, dan zou ik de vlk wel bellen maar vraag me toch af wat het zou kunnen zijn. </p>

Mijn uk in mijn buik heeft nu ook de hik. Maar dat is echt ook ongeveer om de 2 seconden een tik. Dus denk toch dat het dat kan zijn. En ze kunnen idd vaak de hik hebben ?

Haha oke fijn om te horen! Dacht misschien beknel ik hem wanneer ik op links slaap omdat ik dan deels op mijn buik leun ?
Want als ik op rechts lig gaat hij altijd bijna meteen schoppen en toen zei de vlk dat hij dat misschien niet fijn vond.
Maar dan zal het gewoon de hik zijn ? 

Mijn dochter ook de ganse dag vooral de laatste weken. Soms twijfelde ik ook  omdat het zoveel was. Maar na de geboorte bleef ze nog lang veelvuldig hikken ? 

Terug
Bovenaan