Tim alweer 6 weken!!!

Hallo meiden,

Het is niet te geloven, maar onze Tim is vandaag alweer 6 weekjes oud. Wat vliegt de tijd!!! Het echte babyachtige is er al af.

Hij doet het gelukkig nog steeds erg goed. Slapen gaat steeds beter nu we hem inbakeren. Zijn flessen drinkt hij ook nog steeds goed, inmiddels al 170cc per fles! Verder lijken de krampjes zo goed als verleden tijd; hij huilt echt bijna niet meer!

Met mij gaat het ook stukken beter. Mijn klachten zijn nog niet helemaal weg, maar wel onder controle gelukkig! Inmiddels heb ik mijn baan opgezegd (lag in de planning hoor) en ben ik alweer 2 avonden naar school geweest!

Nou meiden, dat was weer even een update over ons!

Liefs
Ingrid

Wat gaat het snel zeg!
Fijn dat alles zo goed gaat, en dat de krampjes verleden tijd zijn, daar kan je soms zo machteloos over voelen.

Fijn dat het met je zelf ook beter gaat,
Wat voor opleiding doe je nu?

liefs Marina

Hey Lorena,

Ik heb jaren in de hypotheekwereld gewerkt, maar ben daar ruim een jaar geleden mee gestopt. Om toch wat bezig te blijven, was ik daarna aan de slag gegaan voor een paar uurtjes per week als postbezorger. Lekker buiten bezig zijn! Maar goed, dat deed ik onder schooltijd van mijn oudste, maar nu met Tim erbij is dat dus niet meer haalbaar.

Gr Ingrid

Terug
Bovenaan