Tim is geboren

Hoi allemaal.

Op 3 augustus is onze zoon Tim geboren.
We zijn vandaag thuis gekomen uit het ziekenhuis. Het ging in een recordtempo. Ik had niet eens in de gaten dat ik bezig was. Ik werd wakker met rugpijn. Geen komen en gaan pijn maar constante rugpijn. Rond een uur of 2 was het. Dus ik ga maar naar de wc en zat eigelijk te bedenken wat ik kon doen om het te verminderen. Toen zag ik ineens een hele hoop bloed. Maar dan ook echt veel. heel de pot zat onder en het wc papiertje was doorweekt. Manlief wakker gemaakt en die had de verloskundige gebeld. Die is gekomen en constateerde 4 cm ontsluiting en ze zei dat het allemaal zo zacht en dun was dat ze me zo door kon duwen naar 7 cm. Wat ze overigens niet gedaan heeft. Dus op naar het ziekenhuis. Het geboortehuis zoals ze het noemen. Na een poosje werden de weeen ze heftig dat de hartslag van tim terug ging en zich niet meer kon herstellen. Dus er werd een telefoontje gepleegd naar de gyn en hup de rolstoel in en naar de kraamafdeling van het ziekenhuis zelf. Daar aangekomen kon ik nog net op bed kruipen en met 2 persweeen was het gedaan. Tim was geboren om 5.42 dus binnen 4 uur was alles gebeurt. Tim was niet zwaar genoeg. hij woog 2560 kg en dat was te laag. Ook was zijn bloedsuiker op het randje dus mochten we niet naar huis. Dus een nachtje ziekenhuis. De verpleging was zo te spreken over de vooruitgang dat ze dachten dat we wel naar huis mochten maar nee hoor. Hij was afgevallen, wat heel normaal is, maar omdat hij zo licht was en de suikers nog niet goed waren moesten we nog een nachtje blijven. Vanmorgen eindelijk goed nieuws. Hij was alweer 30 gr aangekomen, wat voor de kinderarts voldoende was om te zeggen dat ze het nu wel vertrouwde, dat betekende dat de voeding goed op gang was gekomen. Dus vandaag lekker thuis gekomen en hij doet het super. Hij slaapt lekker veel en eet goed. We moesten hem zelfs wakker maken voor de voedingen omdat hij vanmiddag na 4 uur (na de laatste voeding) nog lekker lag te pitten.
Zo het was een heel verhaal maar dan zijn jullie weer op de hoogte.

Gr debs
 
Terug
Bovenaan