tim zijn neus amandele zijn geknipt en hij heefd

buisje alleen is hij er niet echt beter van gewoorden ik weet niet wat ze met hem hebben gedaan maar hij is zo onzetend schor terwijl ze niets met zijn keel hebben gedaan
denk ik hij heefd de hele nacht gehuild en nu weer steets ben al 3 keer naar boven moeten gaan en nu  hoor ik al weer rommelen  
hij heefd een zeehonden hoestje en is ook heel sweeterig
hebben meer kindjes dit gehad wand dit  hebben ze er namelijk niet bij gezecht
heb alleen maar vehalen gehoord dat ze zich gelijk een stuk beterder voelen  
hoop dat hij morgen weer zich zelf is

gr stephanie mv timothy  

ik ken het probleem niet maar hebben ze je geen
telefoonnummer meegegeven voor als er iets is dat
je eventueel kunt navragen en anders contact opnemen
met ha-post niet in onzekerheid blijven zitten
beter 10 keer voor niets dan 1 keer  te laat dit klinkt
wel heel dramatisch
maar meestal krijg je na een ingreep een foldertje
of telefoonnummer mee

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Hoi,

ik ben van het omer2007-forum en brek hier even in. Hoop niet dat jullie dat erg vinden.

Bij mijn middelste zoon is twee keer zijn neusamandel geknipt en hij was de eerste dagen ook schor ervan. De neusamandel knippen ze via de keel en dat is dan geïrriteeerd. Laat je kleintje lekker veel ijsjes eten want dat verzacht. Enne beterschap emee!!

Groetjes van Marloes

Waarschijnlijk heeft hij pseudokroep, mijn kinderen hebben dat ook heel vaak. Ze hebben dan vaak verhoging, blaffen als ze hoesten en zijn schor. Vaak gaan ze goed lapen, maar worden dan een paar uurtjes later blaffend en schor huilend wakker. Als je ze laat huilen dan worden ze helemaal benauwd, dus lekker dicht bij je houden en ze rustig houden. Ze zeggen dat stomen helpt, dus in de badkamer zitten en de douche heel heet zetten en dan rustig liedjes zingen. Maar nieuwe inzichten zeggen dat stoom niets doet, maar het feit dat in een warme omgeving rustig met hem zit en liedjes zinget of verhaaltje voorleest de truc is. Je zult merken dat ze dan snel rustig worden, maar het kan redelijk lang duren (half uurtje) voordat de benauwdheid helemaal weg is. De komende nachten kan het terug komen, maar is meestal niet zo erg als de eerste nacht.

Sterkte!

bedankt voor de lieve reactie's hij voeld zich gelukig al iets beter
hij is nog wel heel schor maar hij heefd wel weer goed gegeten gelukig
was al bang dat hij zou afvallen met zijn 9 kilo lijkt me dat geen goed plan
 en hij is ook tot nu toe nog niet waker geworden
was er wel ff van geschoken helemaal toen hij ook nog verhooging kreeg
vanacht maar dan was vanmorgen wel weer weg anders moest hij naar het ziekenhuis
en dat wou ik echt niet hij heeft het niet zo  op dokters

gr stephanie mv timothy

Terug
Bovenaan