tim zijn neus

A

Anoniem

Guest
amandelen moeten er uit en hij krijgt ook nog buisjes
me arme jonge ik was vandaag bij de kno arts waren ze oren
weer onstoken en ik maar af vragen waarom hij vanacht weer niet ging slapen
echt zo zielig
zijn er meer kindjes hier bij wie ze geknipt zijn en of buisjes hebben en hebben ze er last van gehad
hij moet dan ook nog onder narcose het gebeurd op 3 apr ik denk dat ik er nu al niet meer van kan slapen vind narcose zo eng pff en zijn keel zag er nu wel goed uit maar als die dan ook weer zijn ontstoken gaat hij die ook gelijk knippen
maar daar is hij eigenlijk nog wat te jong voor
hoop dat het mee gaat vallen voor hem en dat ik me om niets druk maak

gr stephanie en timothy

Hè wat vervelend allemaal zeg. Is natuurlijk niet leuk, helemaal niet met zo'n klein hummeltje.
Ik heb er zelf geen ervaring met dit soort dingen (gelukkig) maar volgens mij zijn er wel een hoop meiden die wel ervaring hebben.

Succes verder, groetjes Fennie en Jente

Heb er geen ervaring mee, maar de meiden die geweest zijn waren vooraf meer zenuwachtig dan ze achteraf nodig hadden gevonden. Tuurlijk is het minder prettig om je kindje onder narcose te laten gaan, maar zelf hebben ze er geen last van, en ze worden er erg mee geholpen!
Sterkte ermee!
Liefs Nelleke

Ik heb ook (gelukkig) nog geen ervaring ermee, maar hoor ook verhalen dat het meestal achteraf wel mee valt, maar het lijkt me ook helemaal niks om dat bij je kind te laten doen

Sterkte

Terug
Bovenaan