time-out

Hoi lieve meiden,
ik wil jullie vertellen dat ik me even een tijdje terugtrek van dit forum. Mijn man en ik hebben besloten (proberen) om het zwanger worden even te laten rusten. We worden er allebei nu zo'n beetje gek van!! We zijn vanaf april 2003 "bezig". Dus we laten het temperaturen en de hele mikmak even voor wat het is. Ik hoop dat ik nu weer wat meer rust in mijn lichaam krijg....
Lieve meiden, bedankt...
groet Jasmine

hoi Jasmine,

ik denk dat je een hele verstandige beslissing hebt genomen, als ik zie hoe de meeste meiden op het forum hier met zwanger zijn bezig zijn denk ik wel eens: hebben die nog wel tijd voor andere dingen. Het zal zeker niet voor iedereen gelden, maar als je er zoveel mee bezig bent, gaat dat alleen maar tegen je werken. Ik weet waar ik over praat, een kind krijgen werd bij mij ook eens bijna een obsessie. Ik kon echt aan niets anders meer denken en vergat ondertussen te genieten van het leven. na een scheiding heb ik nu weer een nieuwe vriend en we wilden graag samen een kindje. Gelukkig kon ik het allemaal in perspectief zien en kreeg het niet de overhand, wat er in resulteerde dat ik zwanger werd, zomaar vanzelf (had al eerder een tweeling verloren die middels ivf tot stand was gekomen). In de tussentijd hebben we lekekr genoten van het leven, lekker stappen, leuke dingen doen, want echt: met een baby komt dat er allemaal niet zo snel meer van.
Concentreer je lekker op andere dingen en je zal zien, dat het meer rust brengt!!!

sterkte en succes
groetjes
sandra moeder van Kim 16 weken

hoi jasmine. wij heb vandaag besloten dat we ons ook minder met zwanger worden bezig gaan houden. toevallig net zoiets berichtje geplaatst als jouw vanochtend! ik ga ook niet meer tempen enz. we laten het gewoon lekker z'n gang gaan en zien wel hoe het loopt.
ik wens je heel veel succes.
groetjes nikky.

Terug
Bovenaan