timo geboren

hier een berichtje van mij, de keizersnee die maandag dus heeft plaatsgevonden hebben ze net optijd gedaan want zat weer tegen hellp aan.

is een lang verhaal wat er gebeurd is, was er bijna niet meer geweest.

ik koppieer effe mn tekst van hyves en dan kunnen jullie het een beetje lezen dan zal ik van de week mn verhaal hier neer zetten.

Iedereen bedankt voor de lieve krabbels!!!! Timo had wat opstart problemen moest extra zuurstof hebben maar hij doet het nu echt heel erggoed!!!! tja en met mij ging het niet zo goed..... sommige wisten dat ik zo bang was voor die keizersnee vooral de ruggenprik....nou was dus zo gespannen dat ze hem niet in 1 keer goed konden prikken dus ben 2 keer geprikt....dat vond ik al vreselijk...... maar ja moest en toen hadden we er een zoontje bij die met papa naar de couveuse ging..... ik naar de uitslaapkamer en ging allemaal wel goed dacht ik,toen mocht ik na veel overleg toch terug naar de kraamafdeling,en gingen we effe snel langs de couveuse kon ik milan een beetje zien...niet veel want waren nog met hem bezig en zo..... Op de kraamafdeling heb ik mn ouders gebeld en kim en milan en toen ging het mis........ voelde me alleen maar meer rillen begon bloed te verliezen...... werd wit en kreeg bolle ogen......ging niet goed in korte tijd elke keer bloed geprikt vooor van alles en alle dokters bleven hier om me heen lieten me ook niet meer alleen....toen moest ik overgeplaatst worden naar de verloskamers kreeg zuurstofkapje op en lag nog geen 5 minuten o pde verloskamer toen moest ik naar de operatiekamer...... dus ik helemaal in paniek..niet weer een ruggenprik..... nnou toen werd het wel dudelijk......dennis moest helpen met het bed te duwen en sturen want we hadden meer haast was echte spoed en werd dus ook echt geen ruggenprik maar algehele narcose en vertelden me dat ze geen tijd hadden om iets uit te leggen dat zouden ze na afloop wel doen en hup weg was ik.... ben nog nooit zo banggeweest....... heb dacht ik iets van anderhalve liter bloed verloren mn baarmoeder wou niet samen trekken en hebben dus operatief een ballon in mn baarmoeder gedaan om de bloeding te laten stoppen.... nou ja daarna moest ik dus als nog naar de IC toe en ben ondertussen nog wel 15 keer geprikt voor van lles en nog wat..... Vandaag de katheter er uit gegaan..en heb net mogen douchen....ben wel erg slap,voel me nog raar maar ik ben er wel weer gelukkig..... Dit was het ergste wat ik bewust heb meegemaakt...en doe het nooit meer!!!! Dus hoop dat nu alles een beetje goed blijft gaan,wil niet nog een keer vrezen voor mn leven..... @ in het ziekenhuis....
 
OH meid wat een toestand.Nou echt gelukkig dat je op tijd geholpen bent en dat nu alles weer vooruit gaat.Doe je AUB rustig aan de komende tijd!!!

Enne, heel erg gefelicieerd met jullie zoon!! Mooie naam,lkkr stoer!!

Groetjes Gerrie
 
Ten eerste gefeliciteerd met jullie zoon!
Maar wat een bevalling zeg.
Ik wens je heel veel sterkte met het herstel maar vooral heel veel geluk met de kleine Milan.
Gr. Marvi
 
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Nu hopelijk snel herstellen van deze zware bevalling en dan genieten van je gezinnetje :) veel sterkte!
 
Terug
Bovenaan