Tina, zwerf je hier nog rond???

Hoi Tina,

Ik heb al lang geen berichtjes meer van je gezien op het forum maar misschien heb ik er wel overheen gelezen.
Hoe gaat het nu met je? Ben je ook de dagen voorbij aan het kijken want volgend weekend komt onze NOD er weer aan hè!

Heb je last van kwaaltjes deze keer?
Ik nu helemaal niets! Vorige maand wel maar achteraf had ik gewoon een flinke griep te pakken. Ja, duh, dan is het niet gek hè dat je dan van alles voelt :)

Nou ik ben benieuwd of je hier nog wel eens komt.....

greets Tika

Hoi Tika

Ik was even op vakantie ben gisteravond terug gekomen.
Ik heb op dit moment ontzettend gevoelige borsten maar voor de rest merk ik weinig.
Als mijn cyclus weer 26 dagen is dat heb ik aankomende dinsdag mijn NOD maar ik zie wel wat het gaat doen.
Natuurlijk hoop ik dat we naar het april forum kunnen!!!
Hoe is je vriend-man eronder??
Die van mij is zooo vreselijk ongeduldig!
Nou ik spreek je weer.

Groetjes Tina

Hoi hoi,

Nou dat is ook toevallig dat je gisteren terug bent gekomen van vakantie. Want vanochtend dacht ik er aan dat ik je hier niet meer zag. Maar heb je een leuke vakantie gehad?
Ik heb over 2 weken vakantie en dan gaan we niet weg maar even klusjes doen in en om het huis. Die klussen die al een hele tijd liggen te wachten en er nooit van komen.....

Als mijn cyclus deze maand 27 dagen is net als vorige maand dan heb ik donderdag mijn NOD maar ik ga maar uit van het gemiddelde en dan is het zondag(of nog iets later..).

Hé maar gevoelige borsten is wel een goed teken! Ik voelde deze weken helemaal niets anders als anders dus er zal wel niets aan de hand zijn maar we hopen natuurlijk dat we door kunnen naar het april forum ja!!!!

Nou mijn man is nog wel relaxed. Hij hoopt het iedere maand wel maar houdt mij wel met beide beentjes op de grond. Dat heb ik ook wel nodig want ik kan af en toe zo doordraven, hihihi.
Maar hij vraagt wel regelmatig wanneer mijn vruchtbare dagen en nod is enzo.
Ik moet zeggen dat ik zelf deze maand ook wel relaxed ben. De afgelopen maanden liep ik twee weken te stuiteren en kwaaltjes te voelen maar nu heb ik dat helemaal niet. Ik wil wel dat de maand voorbij vliegt zodat ik weet of het wel of niet is maar verder toch wel rustig.

Nou ik heb het deze week best druk zowel op het werk als thuis dus dat is maar goed ook want dan vliegt de tijd wat sneller.

Zou het wel gaaf vinden als we door kunnen naar het april forum maar we wachten het maar af :)

Doeiiiiii Greets Tika

Terug
Bovenaan