tintelende benen??

hey meiden.

heb nu sinds een paar dagen vreselijke tintelingen in mn benen.
als ik zit, lig of stil sta.
zitten en liggen is het ergst. zit ik een film te kijken, moet ik halverwege echt even een stukje gaan lopen door het huis heen. of ik word er gewoon echt wakker van, dan moet ik gewoon even schoppen in de lucht zodat het minder word hahaha.

hebben jullie dit ook? is er iets tegen te doen??

liefs, do
39 weken precies.

hoi,

Waarschijnlijk bedoel je het ''restless leg syndrome''. Ik heb er al mijn hele leven last van maar tijdens mijn zwangerschap werd ik er knettergek van zo erg.
Het schijnt ook echt een zwangerschapskwaaltje te zijn. Er bestaat geen echte remedie tegen.
Sommige mensen zweren bij een koude of juist warme douche.

groeten Elke

Hè,
Ik heb er ook last van sinds ik zwanger bent. Vreselijk he. Ik moet ze dan gewoon elke keer strekken enzo..
Het is een vreemd gevoel. Ik vind het niet echt tintelen, maar kan ook niet omschrijven
wat het wel is..

Sterkte ;-)

Ook ik heb er last van,

heb het vooral als ik gelegen heb, moet dan echt idd mijn benen strekken of ermee schoppen. Ook als ik een tijd heb gezeten MOET ik ze strekken.

Erg vervelend in ieder geval.

hey meiden.

tnx voor jullie snelle reacties.

het is inderdaad niet echt tintelen maar een raar gevoel dat moeilijk te omschrijven is.

is daar echt een naam voor joh? een syndroom.

nou ja, hoop maar dat t na de zwangerschap over is.

wat wel helpt is het maseren. dat heeft mn vriend vanochtend gedaan. heerlijk. maar na een kwartier begon het weer :S dus was maar voor korte duur.

nou succes er mee allemaal.

liefs, do
39wkn+1 dag

Hi,

Ook ik heb last van deze "onrustige benen". Nu heb ik laatst eens van iemand gehoord die veel baat heeft bij een creme van Weleda, hoe het precies heet weet ik niet, zal eens kijken of ik het kan vinden op internet. Dan laat ik het je nog even weten..

Succes, groet Suza

Terug
Bovenaan