Tinteling vingers

Goeiemiddag.
Ik heb sinds enkele weken last van tintelingen in mn vingers in beide handen. Vooral in de nacht. Soms begint het pas om 5 uur maar meestal heel de nacht. Zo vervelend gevoel. Volgens de gyneacoloog hoort dit er bij en gaat het na de zwangerschap over. Ben nu 18 weken zwanger en vind het best heftig om al die tijd hier last van te hebben.
Heb 2 polsbraces gekocht. Gelukkig help dat wel iets.
Drink eigenlijk veel te weinig. Ga nu wel proberen meer te drinken. Hebben jullie nog tips wat ik nog kan doen?
 
Ooo vreselijk is dat hè, ik heb het ook gehad, werd er gewoon wakker van snachts. Ik sliep ook met een brace om en zorgde ervoor dat ik inderdaad genoeg dronk. Verder geen tips. 
Het was na m’n bevalling wel meteen over! 
 
Zo herkenbaar. Ik had er zelfs enorme steken bij. Inderdaad het enige wat bij mij hielp was een brace/spalk dragen. En zodra ik was bevallen was het weg.
Ben heel benieuwd of ik het deze zwangerschap ook weer nodig ga hebben...
 
Heel herkenbaar! Had het bij de eerste pas na een aantal weken. Nu bij de 2e zwangerschap heb ik er al gelijk last van. Een brace helpt wel en ik denk maar zo het gaat weer over!
 
Inderdaad carpaal tunnelsyndroom. Bij beide zwangerschappen gehad. Na de bevalling was het wel gelijk weg gelukkig.
 
Vervelend he. Bij mij is het gedurende de zwangerschap erger geworden. De laatste weken heb ik zelf het vocht tussen mijn knokkels zitten 's ochtends waardoor ik ze moeilijk kan buigen. Ik heb nu pas een brace gekocht (8 maanden zwanger) en heb het idee dat dit al wat helpt. Verder heb ik geprobeerd gezond te eten en heel beperkt aan te komen in de hoop minder vocht vast te houden.
 
Terug
Bovenaan