Tintelingen en doof gevoel

<p>Hoi allemaal ,</p><p>Ik heb sinds kort tintelingen in m'n onderbeen en voet. Soms ook een doof gevoel in m'n voet. M'n enkel voelt dan alsof ik hem veel te veel bewogen / belast heb. Ik heb dit als ik zit en als ik in bed lig.  Als ik een stukje ga lopen trekt het wel redelijk weg, maar zodra ik weer ga zitten of liggen komt het terug.  Been omhoog geeft geen verandering , net als in bed m'n voeteneind omhoog . </p><p>Wie heeft hier ervaring mee en weet wat eventueel kan helpen het te verlichten?</p><p>Als het binnen een paar dagen niet minder wordt ga ik de verloskundige of huisarts bellen , maar ben benieuwd naar jullie verhaal.  </p>

Wat vervelend om te horen! 
Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap plotseling uitval in mijn linkervoet gehad en vermindering van gevoel in mijn been. Ik zakte er dan ook echt doorheen zo nu en dan. Ik liep mank en de fysio dacht aan een klapvoet. Daarna naar het ziekenhuis doorgestuurd en daar dachten ze aan een acute hernia. Op de mri geweest, maar niets te zien. 6 weken voor mijn bevalling was het ook ineens weer plots over. Blijkbaar een zenuwbeknelling door de zwangerschap waardoor ik uitval en een doof gevoel kreeg.
Ik weet natuurlijk niet of het misschien hetzelfde is, maar je kunt altijd een keer langs de huisarts of fysio ervoor, misschien dat zij meer kunnen vertellen

Ik heb in mijn linker been een doof en tintelend gevoel. Bij mij wordt het juist vaak bij belasting erger en in rust minder. VK dacht ook aan een beknelde zenuw o.i.d. Als de pijn erger wordt of als mijn been rood wordt dan moet ik naar de huisarts gaan zei ze.
Ik zou doen wat je eigen gevoel aan geeft. Als je het niet vertrouwt gewoon bellen. Kan nooit kwaad toch?

@waitingfornrtwo @niroflo @marina hoe voelen jullie je? 
@samm is je menstruatie al begonnen? 
Mijn vruchtbare dagen zijn als het goed is geweest. Ik weet niet zeker of ik het gevoeld heb, maar wel aan mijn afscheiding te merken. Dus ik zit weer op het bankje.20 mei is mijn NOD, mocht ik niet menstrueren test ik pas rond 30/31 mei in verband met mijn langste cylcus. 
En omdat ik 20 mei niet verdrietig wil zij door eventuele terleustelling tijdens ons feestje. 

Terug
Bovenaan