Tip!!! Aanrader!!!

Hallo dames!

Mochten jullie de dvd van Lennart Nilsson nog niet kennen, dan wordt dit de hoogste tijd!   Het heet "Het wonder van een nieuw leven".

Hieriop zie je unieke beelden van het begin tot het eind van een zwangerschap, gefilmd in de baarmoeder! Dit is o zo mooi om te zien. Je kunt uitstekend zien   hoe je kindje er op dat moment in je buik, uitziet. Geen animatie of nepfilmpjes maar echte beelden!

Deze dvd kost 19,95 euro en is verkrijgbaar bij de betere boekhandels.

Liefs Patricia

Veel kijkplezier!

Die is inderdaad gaaf...
Ook een aanrader is een boek dat heet; een nieuw leven in beeld van alexander tsiaras. Dit boek heb ik bij mijn eerste zwangerschap mijn man kado gedaan. Om het voor hem ook een beetje begrijpelijk te maken.
Geen bloederige foto's of nare bevallingsverhalen, maar hele mooie platen en korte uitleg over de groei van je kindje...

x

Pamma

Ook een tip:

" in the womb"
is een documentaire uitgezonden op National Geographic, maar nu ook verkrijgbaar en te vinden op internet.

Groetjes,

Marijtje

Een tijd geleden heb ik via De Tuinen een "voor de geboortepakket" gekocht. Daar zat een dvd bij, volgens mij die van discovery, een dvd met zwangerschapspilates en een groeikalender met van week tot week beschreven hoe het kindje zich ontwikkeld met een mooie foto erbij. Erg mooi. De dvd is echt een aanrader!
Groetjes Karin

Terug
Bovenaan