<p style="text-align: left;">Hallo allemaal. </p><p> </p><p>Wij hebben deze week de kinderwagen al aangeschaft bij Prénetal. </p><p> </p><p>Toevallig had ik even zo'n helder momentje dat het mij opviel dat er "LAAGSTE PRIJS GARANTIE" stond. </p><p>Toevallig hadden we gisteren online alles afgezocht, en viel het me op dat dat model in dié kleur, niet al standaard voor de laagste prijs werd aangeboden. Veel websites hadden namelijk acties etc. </p><p>"Misschien kunnen we over die prijs onderhandelen, anders bestellen we gewoon online." Zei ik tegen mijn vriend.</p><p>En jawel hoor! </p><p>€280 euro hebben we kunnen besparen op de kinderwagen door online even snel te zoeken naar diezelfde kinderwagen, waar we er eentje vonden die in de aanbieding was. </p><p>Toevallig was er een ander koppel dat hun ogen op dezelfde kinderwagen gericht had, en niets van het hele gesprek hebben meegekregen. </p><p>Natuurlijk zei de verkoopster niet dat wij deze net tegen €280 korting hebben gekregen. Mijn vriend twijfelde nog om ze dit te vertellen, maar besloot het maar niet te doen omdat het voor de medewerkers misschien niet prettig was. </p><p> </p><p>Dus om het even kort uit te leggen;</p><p>Laagste prijs garantie betekend niet dat ze sowieso al de laagste prijs hébben, maar simpelweg dat als het elders goedkoper te verkrijgen is, je het vaak het verschil in prijs terug krijgt. </p><p>Ook als je binnen de 2 weken bedenktijd zit online, of de omruil-garantie op de bon nog niet is verlopen, zou je nog gebruik kunnen maken hiervan.</p><p>Dus mocht je nog dure dingen moeten kopen, let even op of er geadverteerd wordt met een laagste prijs garantie.</p><p>Toevallig weet ik dat mediamarkt dit ook doet, maar zij zijn zo slim om acties uit te sluiten. </p><p>Bij prenetal mochten we het tegen de actieprijs van een andere aanbieder online meenemen. </p><p> </p>