TIP: Babygym

Ik zag in een ander topic de vraag voorbij komen wat moeders/vaders met hun kinderen doen in hun wakkere uurtjes.

Zoals denk ik wel de meeste babies heeft Stan het ook wel gezien na een half uurtje in de box. Wij zetten hem ook vaker in de wipper (al vanaf 5 weken). Wel in lig stand natuurlijk. Hij had binnen 2 dagen in de gaten dat hoe harder hij bewoog des te harder de wipper op en neer ging.

Ook hebben we hem met een week of 6 op een speelkleed met een boog erboven gelegd, zodat hij eens naar iets anders kon kijken.

Van de week was ik bij een vriendin met een kleine van 8 maanden. Zij had nog een babygym (van chicco, een plastice) liggen. Daar hadden we Stan eventjes onder gelegd. Hij heeft zeker een uur tegen de dingetjes liggen slaan, voelen, beentjes in de lucht.... lachen tot en met!!!

Super tip dus...

een baby gym kopen. Zijn ook niet zo duur en je doet je baby er waarschijnlijk een plezier mee.

liefs

haha...grappig om te lezen. Onze dochter Noah heeft ook zo'n babygym. Deze hebben we op het werk van m'n man gevraagd aan de Sinterklaas. Inderdaad duur zijn ze niet en de kids vinden het geweldig. Gelukkig heeft ze er ook geen hekel aan om in de box te liggen, maar op de grond vind ze ook leuk. In de wipstoel vind ze ook leuk, daar heb ik vanmorgen de babygym boven gezet en ook dat ging kei goed.

Hoe oud is jou zoontje?

Liefs

Joyce

ik heb een babygym hater, weet niet waarom maar is gelijk huilen als ik haar onder de babygym leg. Vind het wel jammer, zeker als ik jou verhaal zo lees. Ga het gewoon over een weekje ofzo weer proberen, wie weet vind ze het dan wel leuk.

Ze kan nu vrij lang naar de mobiel in de box kiojken en moet daar erg hard om lachen.

opa en oma krijgen er ee voor de sinterklaas: zo een die later ook omgebouwd kan worden tot tafeltje.
is het eerste kleinkind, en handig om multifunctioneel speelgoed te hebben. dit kan de eerste 2 jaar mee geloof ik :p
scheelt ons weer sjouwen

Terug
Bovenaan