tip bij eczeem

Hai,
Een paar dagen geleden was ik net begonnen met hormoonzalf bij mijn dochter van 1. Dit ging tegen mijn gevoel in. Via via kwam ik bij een ander soort valeline creme. Dit was voorgschreven door een arts uit het vu. Ik heb het meteen gebruikt en het werkt veel beter dan de lanette creme. Ik hoop dat er meer kinderen baat bij hebben.
Het heet Vaseline cetomacrogol creme FNA en is zonder recept te verkrijgen bij de apotheek.
Succes Jill en een nu happy dochter
 
bij eczeem is het heel belangrijk om het huidje vet te houden en bij de ene werkt lannete vet cream en bij de ander carbomeer lannete en bij weer een ander Vaseline cetomacrogol creme. maar elk huidje is anders dus je moet steeds zoeken naar de beste cream voor het huidje.

want bij mij zoontje hielp Vaseline cetomacrogol creme niet werd het aleen maar erger van.

je kunt Vaseline cetomacrogol creme  via resept verkrijgen en wordt ook bij sommige dan vergoed scheelt toch weer 5 euro en zeker als je 1tube in de week gebruikt.
 
 
Hier gebruiken we Bepanthen. Al die andere cremetjes werken niet. Het werd er alleen maar erger van.
Dus ook een tip, als je al veel hebt geprobeerd en Bepanthen niet.
 
Bepanthen? smeer je die over het hele lijfje.

Wij smeren onze dochter 2 x per dag helemaal in met cetomacrogolcreme met10% vasaline, 10 % glycerine. Dit werkt eigenelijk heel goed nu van de dermatoloog weer wat anders meegekregen die vetter is maar heeft echter averechtse effecten.

Voor ieder persoon is het weer anders. Artsen schrijven het liefst een standaard middel toe. Maar soms is het op maat gemaakte recept de beste oplossing.

Groetjes Renée
 
Terug
Bovenaan