Tip bij onrust en weinig slapen

De tip die ik heb is: lees het boekje "Regelmaat en Inbakeren" van Ria Blom. Ik heb het nog maar net en ben maandag beginnen met lezen. Ik heb er nu al veel aan gehad, Froukje (11wk) slaapt vaker, beter en langer, en ik kan haar nu wakker in bed leggen. En ze slaapt 6-8 uur door.
In de titel staat wel inbakeren, maar dat hoefd je natuurlijk niet perse te doen (doe ik ook niet). Het boekje kost 19,90, maar misschien kan je hem ook lenen in de bieb ofzo.
Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben. Nog een boek dat ik erg fijn vind om te hebben is "Oei ik Groei".
Groetjes, Esther.

Helemaal mee eens. Ik heb gisteren het boek gekregen en het onmiddelijk helemaal uitgelezen. Er staan ontzettend veel zinnige dingen in en ben het meteen in de praktijk gaan brengen. Mijn dochter sliep erg weinig, maar ik heb toch ontdekt dat ze meer slaap nodig heeft dan ze altijd kreeg. Ze heeft vandaag gewoon allemaal slaapjes gedaan en ze kan zonder mijn hulp een aandacht in slaap vallen. Ik had verwacht dat ze lang zou gaan huilen, maar vandaag bleek dat meestal niet meer dan vijf minuten te zijn. Dat valt dus reuze mee en het kan alleen nog maar beter worden!!

Terug
Bovenaan