tip bij spuugende baby`s

Hallo meiden.
Ik heb een tip bij spuugende baby`s, het heet Johannesbroodpitmeel.
Als je kindje voeding terug geeft kun je schepjes toevoegen aan het flesje of van te voren en na de borstvoeding een lepeltje geven.
Ik heb het nu 2 voedingen gebruikt en ik ben erg enthousiast,ik moest onze Teun een kwartier laten liggen na de voeding en dan lag hij te gorgelen,als ik hem overeind tilde na een kwartier spuugde hij alles onder. Nu heeft hij al 2 keer niet gegorgeld of gespuugd.
Heeft iemand hier ook ervaring mee? Ik ben namelijk wel benieuwd wat het met de ontlasting doet omdat het toch de melk wat dikker maakt.(zodat het niet zo makkelijk weer terug komt)   Groetjes Mikkie.

Hoi Mikkie,

Ik gebruik  ook al een tijdje Johannesbroodpitmeel door de flesjes van Marieke. Zij dronk zo snel en  gulzig dat ze de helft meteen weer uitspuugde,  met de dikkere melk drinkt ze veel rustiger en spuugt ze nauwelijks meer.
De onlasting wordt er wel wat dunner van, vooral nu ze met grotere flessen ook meer pitmeel binnen krijgt.  

Gr, Erica

Hoi erica.
Bedankt voor je reactie!
Ik had verwacht dat de ontlasting dikker zou worden doordat de melk ook dikker was maar ik ben er inderdaad van ochtend  achter gekomen dat het dunner was!! Alles zat onder haha. Oja, ik heb de paccodoek ook besteld,ik ga het gewoon proberen.
Bedankt voor de tip!
Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan