Tip: buggy-drager 7 kg

Hallo mama's,

In de winkel (Halfords) kwam ik een buggydrager tegen die buggy's van 7 kg kunnen dragen. Als je buggy te zwaar is voor de 5kg-drager is dit dus nog een optie. Je hoeft dan dus geen nieuwe buggy aan te schaffen.

Groetjes Marieke
 
Nee, dit klopt.

Ik heb bij prenatal gewerkt dus heb er wel wat ervaring mee en weet er wel wat vanaf....
Je kan aan deze buggydrager gewoon een buggy hangen die zwaarder is dan 5 kg!!!

Pas wel op, want hoe zwaarder je buggy, hoe meer de achterkant kan gaan zwieberen, dit hoeft dus niet zo te zijn.

groetjes Renske
 
Hoi,

Ik heb dus bij prenatal gewerkt en heb nu zelf een kleine van volgende maand 1 jaar!!!!joepie feest!!!!!
Ik vind het hartstikke leuk om zo te helpen....kom maar op met je vragen.
Ik kijk hier regelmatig dus hoef je meestal niet lang te wachten.
Groetjes Renske
 
even een vraagje:
ik heb me nog niet zo verdiept in het fenomeen buggydrager. maar nu ik erzo over nadenk is het natuurlijk errug handig als je op de fiets gaat.
wat kost zoiets?
en kunnen alle buggy's erop/aan?

groetjes helma
 
Hoi,

Ik heb hier wat prijzen:
Bij Halfords           tot  5 kg 18,95 euro
                                             tot  7 kg   24,95 euro
http://www.halfords.nl/
Op de site staan ook foto's, maar de prijzen kloppen volgens mij niet!!!
Je kunt ze dan beter eerst bellen of in de winkel gaan bekijken.
Bij Prenatal verkopen ze dit ook en bij de Hema...
Let dus op het gewicht van de buggy, dit is belangrijk om te beslissen welke je nodig hebt.

Let wel op!! Hoe zwaarder de buggy, des te meer kans dat ie gaat zwieberen.
De buggy hangt als het waren een stukje achter de fiets, maar dat zie je wel op het plaatje van Halfords.

Er bestaan dure buggy's die meerdere standen hebben en die makkelijk 2 kinderen mee gaan, dat is de Mclearen.
Hoe meer standen, hoe zwaarder de buggy. Het gaat nl om het mechanisme, dat maakt het zwaar. Bij deze dure buggy hebben ze hier rekening mee gehouden.

Maar dit wil niet zeggen dat dat dan slecht is, een zware buggy, want er bestaan gewoon zwaardere dragers!!! Voor meer vragen.....stel ze gerust.
Ik zal eens kijken wat het bij prenatal kost, dat moet ik nog wel ergens hebben..Doe mijn best...tot snel.
En anders suc6 bij je aankoop.
Groetjes Renske
 
Terug
Bovenaan