Tip buikkrampjes??

Hoi dames,

Heeft één van jullie nog een goede tip tegen buikkrampjes.. weet ff niet meer wat te doen.. Vince heeft erg veel last.. Gisteravond begon het rond middennacht was het wat minder en vanaf een uur of half 6 tot nu zijn we weer bezig..

We zijn qua voeding overgestapt naar friso comfort op advies van de kinderarts..Infacol zijn we na 2weken meegestopt ivm dat Vince er van ging spugen.. geven nu druppels van vsm..

Groetjes

Laurie

Hoi,

Ook wij zijn met de infacol gestopt, ze wou het niet zo in de mond. Toen hebben we het in de fles gedaan maar dat hielp niet en ze kreeg groene dunne poep. Bij onze oudste dochter werkte venkelthee heel goed maar daar zijn verschillende meningen over of je dat wel mag gebruiken....? En ik heb gelezen dat ze ook wel rooibosthee gebruiken maar daar heb ik geen ervaring mee. En je hebt van VSM druppels maar die gebruik je al.
Wij houden ook wel (met lichte druk) onze hand op de buik van onze dochter en geeft zij tegendruk en komt er wat lucht uit. Vervelend he! Sterkte ermee!

Groetjes Renate

met de klok mee over het buikje marseren en fietsen metde beentjes wil wel eens helpen.en als hij moeilijk van de ontlasting af kan komen zou je kindicol kunnen gebruiken.

Dank jullie wel!! De lichaamsoefeningen hadden we toevallig van de fysio ook meegekregen toen we er kwamen voor zijn sleutelbeentje..
Ontlastings is geen probleem heb zo minimaal 3 poepluiers op een dag!

Kreeg van een vriendin nog de tip mee om een pittenzak op zijn buikje te leggen..

Groetjes

heeej marina heeft ook 1 dag krampjes gehad ,,, ik kreeg als advies bij de huisartsenpost de voeding iets verdunnen met 10 cc meer water ... masage op de buik ,,, en als ze niet kunnen poepen regelmatig temp met een thermometer ,,, en wat ik deed met marina ,,, klinkt heel stom maar heb een zet pil willen zetten paar keer in en er uit gedaan niet helemaal in 1 keer er in en toen ik hem er helemaal in wilde doen gaf ze ineens veel druk en toen kwam er alles uit !!! .... als ze niet kan poepen help ik haar gewoon een beetje op die manier !!!
sucses er mee !!!

Terug
Bovenaan