Lieve ouders!
Wie weet heeft er iemand baat bij!
Rosanne (bijna 5 weekjes oud)
- eerste 2 weken een heerlijke ontspannen baby! (maar wel hongerig)
- Dan slaapt ze s'nachts en s'morgens heel goed maar in de namiddag en avond huilen, huilen en nog eens huilen!
- In het begin liet ze zich nog goed troosten door te wiebelen of te lopen ook dit werd steeds moeilijker!
* Bijna van overtuigd dat het geen krampjes waren.
* Teveel prikkels of misschien wel te weinig (13 dagen later dan uitg. geboren ze is al heel wijs)
* hongerig (geb. gewicht 4340 gr) of krijgt ze juist teveel binnen?
Onder ander topic schreef iemand over Ria Blom!
kleine verandering in het vaker in het wiegje leggen grote verandering bij ons meisje! (Ze is nu pas echt tevreden)
Boek 20 euro gelijk besteld. heel veel tips over rust en regelmaat o.a.
En echt ik zit voor het eerst (toch 2de kindje) helemaal op een roze wolk! Ik kan nu genieten!!
Wie herkent dit?
Suc-6 allemaal en misschien helpt het ook bij jullie, Sabine
Wie weet heeft er iemand baat bij!
Rosanne (bijna 5 weekjes oud)
- eerste 2 weken een heerlijke ontspannen baby! (maar wel hongerig)
- Dan slaapt ze s'nachts en s'morgens heel goed maar in de namiddag en avond huilen, huilen en nog eens huilen!
- In het begin liet ze zich nog goed troosten door te wiebelen of te lopen ook dit werd steeds moeilijker!
* Bijna van overtuigd dat het geen krampjes waren.
* Teveel prikkels of misschien wel te weinig (13 dagen later dan uitg. geboren ze is al heel wijs)
* hongerig (geb. gewicht 4340 gr) of krijgt ze juist teveel binnen?
Onder ander topic schreef iemand over Ria Blom!
kleine verandering in het vaker in het wiegje leggen grote verandering bij ons meisje! (Ze is nu pas echt tevreden)
Boek 20 euro gelijk besteld. heel veel tips over rust en regelmaat o.a.
En echt ik zit voor het eerst (toch 2de kindje) helemaal op een roze wolk! Ik kan nu genieten!!
Wie herkent dit?
Suc-6 allemaal en misschien helpt het ook bij jullie, Sabine