TIP Duodeken

Hoi meiden

Ik kreeg vandaag de tip van de duodeken. Is een deken die je kunt gebruiken als een dekbed. Over de duodeken doe je dan een hoeslaken en is erg handig. Geen gedoe met laken en dekentje, dat weer los komt enzo.
Ik ben er helemaal voor en ga deze bestellen

x yvonne

wat ik laatst heb gedaan is een deken in een dekbedovertrekje gedaan. Ik had toevallig zo'n leuk overtrek en hem toch goed te kunnen gebruiken heb ik een deken erin gedaan. Vind het ook veel handiger dan die losse dingen allemaal.. komt altijd los ja en zit altijd rommelig haha

maar ga ook eens kijken naar zo'n duodeken !

Aniek gebruikt al helemaal geen dekentjes meer maar slaapzakken. Als het koud is een dikke met een pyamaatje en anders een dunne. Soms met soms zonder pyamaatje, dat doe ik een beetje op gevoel. Aniek is zo druk in bed dat ze bijna elke keer helemaal bovenin ligt. Dan zou ze alleen nog met haar voetjes onder de deken liggen en krijgt ze het veel te koud.
Ik heb even gegoogled en ziet er inderdaad heel handig uit!

oh joh ! en doe je dan helemaal geen lakentje eroverheen?
Ik leg Jari de laatste tijd ook in een slaapzakje.. maar gooi er dan toch weer een lakentje overheen haha vind het anders zo kaal en ga ik twijfelen of hij het niet koud/warm genoeg heeft haha

Nee geen lakentje meer omdat ze zo woelt en ik bang ben ze zich daar in draait. ik heb vrij dikke slaapzakken.en als ik haar rond 22.30 wakker maak voel ik altijd even of ze het niet te koud heeft maar dat heb ik nog niet meegemaakt.ze heeft dus romper, pyama en sokken .en dan dient de slaapzak als deken.

Terug
Bovenaan