Tip: Erg leuk om samen te spelen

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik heb een tip als je kind  uitgekeken  is op al het speelgoed wat hij/zij heeft.
Gisteren heb ik een tent gebouwd in de slaapkamer van mijn zoontje en dat vond hij geweldig. Even improviseren hoe je die maakt. Ik heb twee stoelen gepakt en met wasknijpers een groot hoeslaken vastgemaakt. Hij kan er zelf inkruipen, erin staan en er weer uit!
Erg leuk om er zelf ook bij te zitten, bij mij issie te klein dat ik erbij kan dus kom ik alleen met mijn hoofd erin.
Nu heb ik ook een kussen erin gelegd en dat is zo gezellig.
Hij brengt zijn knuffels daar naartoe en het speelgoed wat hij heeft en laat de tent aan iedereen showen!!
Groetjes Loes

Dat is een goed idee loes, helemaal nu het buiten wel herfst lijkt. Moet je je toch binnen zien te vermaken met de kleine.

Zo meteen krijgen we visite en kunnen de ukkies lekker samen spelen, maar binnenkort zal ik zeker zo'n tent gaan bouwen met mijn dochtertje. denk dat ze het erg leuk gaat vinden!

Idd moet je wat verzinnen binnen, het speelgoed raakt ook vervelend lijkt mij! Sinterklaas komt er wel aan maar die kan ik dit jaar nog best overslaan denk ik. Als hij 3 jaar is ga ik wel aan sinterklaas doen.
Veel plezier met tentenbouwen!!
Mocht iemand nog meer speeltips hebben, laat hier maar achter dan!
Groetjes Loes

Wat een goed idee zeg.
Ik heb het net ook geprobeerd en hij had de grootste lol.
Ik moet alleen nog een wat stabielere tent bedenken.

Bedankt voor de tip.

groeten
Rachel

Hallo,
Wat ook leuk is:
Als je een poes hebt tenminste !

Ik geef mijn zoontje een stukje touw aan een elastiekje. Dat elastiekje doe ik om zijn arm en dan gaat hij door het huis lopen. De poes vind dat touwtje helemaal geweldig en loopt mijn zoontje dus achterna! Erg leuk en hij leert er ook van!

Groetjes Loes

Bij www.altijdleuk.nl verkopen ze super leuke tafeltenten!
Kun je ze beneden ook nog eens in de gaten houden.
En een erg fraai gezicht in je huiskamer!

Inmiddels heb ik voor 5,95 een soort van iglotentje gekocht!!
Super leuk vind hij het.
Hij kan er in staan en al!
En voor die prijs, is het zeker de moeite waard!

Zo'n iglotentje vind ik een leuk cadeau voor sinterklaas. Ik weet nu al dat ze het geweldig gaat vinden. Nu kruipt ze steeds achter de gordijnen en is dan echt braaf aan het spelen. In een eigen hoekje. En soms roept ze dan boe!! Echt genieten hoor! Zo'n kleine speelvogel in huis!!!!!!

Terug
Bovenaan