Tip gelezen....

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Sorry ik ben even een tijdje niet op de site geweest maar mis het toch wel dus vandaar.

Maar ik heb een artikeltje gelezen over zwanger worden en vond dat ik dat niet achter wege kon laten voor jullie. Maar misschien weten jullie het al.

Dat je na het vrijen je bekken moet kantelen en met je kont op een kussen moet gaan liggen is bekend toch? Maar nu las ik ook dat als je geen orgasme hebt na het vrijen dat het het beste is om dat wel te krijgen na dat je partner een orgasme heeft gehad, 2 tot 3 minuten er na,   door dat het van binnen samen trekt zuigt het als het ware het sperma op....   ik moet zeggen dat bij mij hier door minder sperma weg vloeit.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

groetjes Saskia 30

Bedankt voor je tip, zal het onthouden.

Succes met zwanger worden.

Groetjes Mirella

Lief van je dat je het hier doorgeeft...

Alleen schijnen dat soort trucjes toch niet te werken...
Ik heb van een deskundige gehoord dat dat kussen (bekken kantelen)  echt niet nodig is. De zaadjes komen met een behoorlijke snelheid binnen, en vinden hun weg wel. Je mag zelfs meteen na het  vrijen gaan plassen. Dit omdat sommigen (o.a. ik bijvoorbeeld) last van blaasontsteking hebben, en dan is het belangrijk om na het vrijen goed je blaas te legen.
Aziatische vrouwen hebben zelf vaak van nature een gekantelde baarmoeder, dus dan zou het betekenen dat zij supersnel zwanger zijn.... Terwijl zij er echt niet korter over doen dan wij...

Ik doe dat soort dingen in ieder geval niet meer...

Ik bedoel het niet vervelend hoor!!! Ik geef alleen even aan wat ik ervan weet...

Succes in ieder geval met zwanger worden!!!

Groetjes Jammie

bedankt vor je tip.
na het klussen kantel ik soms mijn bekken, niet altijd, ga ook gewoon plassen.
Dat betreft ben ik heel relax met dat soort dingen.

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik dit helemaal niet gedaan, maar ben toch zwanger geworden.

Ik hoor wel dat velen hun bekken kantelen, en niet gaan plassen, maar dan weer een blaasonsteking krijgen.

maar bedankt voor jouw tip

Terug
Bovenaan