Tip: goedkope potjes

Hallo allemaal,

Hier een tip: bij de Action winkels verkopen ze nu ook potjes fruit en groente (vanaf 4, 6 en 8 mnd) van het merk Friso. Per tray (6 potjes) betaal je 1.79, dat is dus 0,30 per potje. En volgens mij is er niets mis mee.(anders hoor ik het graag).

 
hoi,
ik ze ook gezien maar ik heb ze niet gekocht want mijn dochrtje is 14 maanden.en volgens mij ook is er niets mis mee, ik ga vaak naar action en ik koop heel veel spulen daar vooral de boekje zijn heel goed koop.

groetjes
 
ik koop liever duurdere potjes, ga met de voedingen van mijn kind niet lopen te rommelen. Trouwens wat ook goedkoop is, is zelf maken, is nog gezonder ook. Je koopt een paar wortels en aardappel, wat vlees, koken en mixen.
 
Het allerbeste en het allergoedkoopste is zelf groenten koken. Potjes zijn helemaal niet zo gezond. Potjes worden in een hele grote fabriek gemaakt in hele grote containers klaargemaakt waardoor al het goede verdwijnt. Je kunt beter zelf in een klein pannetje met weinig water wat groenten koken. Dit geeft veel beter energie aan het eten en zo ook aan je kindje. Ook zit al het goede van verse groenten er nog in en daar gaat het toch om?
 
Er is niks mis met de potjes van Friso. Eerst kon je ze via internet bestellen per tray, maar daar was blijkbaar te weinig vraag naar en is men daar mee gestopt. De trays die er nog waren worden nu gewoon in Action winkels verkocht. Friso is een goed merk, je hebt er ook flesvoeding van. Mijn zoontje drinkt die al vijf maanden na volle tevredenheid.
 
Terug
Bovenaan