Tip hoe je alle nieuwe berichtjes toch kunt zien!!

Hoi meiden,
Ik las op het andere forum een tip over hoe je gewoon de berichtjes kunt lezen die zijn bijgeplaatst maar nog niet op het forum staan. Hierbovenaan staat, laat laatste 20 berichten zien. Als je hier 99 van maakt dan zie je alle nieuwe berichten. Het werkt echt!

En euh Cath, ik had al gereageerd maar nog even: GEFELICITEERD! Ik ga je super erg missen maar ik vind het fantastisch voor je!!

X

X F

Hoi meiden

Ik reageer maar even hier want heb geen zin om zolang te zoeken naar het vorige berichtje van ons.
Heb ze trouwens vanochtend nog wel gelezen hoor!

Monique, ik hoop echt dat dit een echte eisprong voor je is! Als het goed is moeten ze dat dan ook aan je bloedonderzoek kunnen zien, dus dat is wel handig!

Gaat het met jou nog een beetje Fred? Want vind je wat down klinken??? Wat ik me heel goed voor kan stellen.
Wij zijn vandaag naar de jonge gezinnen beurs geweest. Kan niet zeggen dat ik het nou onwijs leuk vond. Het was echt mega druk en ze hadden niet echt heel bijzonderen dingen. En wat mensen allemaal wel niet doen voor gratis spullen. Voor mij is het niet voor de herhaling vatbaar.

Ga snel stoppen ,want staat bezoek voor de deur!

Groetjes Nienke

Terug
Bovenaan