Tip: Koop geen Diaper Champ

Tip voor iedereen: Koop geen Diaper Champ! Deze luieremmer is duur maar voor dat geld beloven ze "reukloos" te zijn. Nou VERGEET HET MAAR, reukloos is deze emmer absoluut niet! Het ergste vind ik nog dat ik via de mail in gesprek was met de makers/verkopers van de Diaper Champ maar toen ik na het plaatsen van een nieuw bovenstuk (wat de oplossing moest zijn volgens hen) nog steeds meldde dat de emmer niet reukloos was, ronduit stonk dus, werd er gewoon niet meer gereageerd! Klantvriendelijkheid of klanttevredenheid zijn dus niet van belang...

Dusse: maak niet dezelfde fout die ik maakte en doe jezelf en vooral je portemonnee een plezier: koop geen Diaper Champ oftewel Diaper ramp!

Hoi,

Ja ik ben het helemaal met je eens! Wij hebben ook zo'n ding gekocht, omdat we dachten dat het DE oplossing zou zijn, maar helaas, waardeloos ding! Het stink idd nog naar vieze luiers! Bah! Zonde van t geld!

Groetjes.

Hallo,

Ik dacht al dat het aan mijn champ lag,dat deze gewoon kapot was ofzo,maar de mijne gebruik ik al heel lang niet meer(hij stonk ook)ik doe nu de vieze luiers in een plastic boterham zakje knoop erin  en gooi t in de gewone vuilisbak en dat gaat prima.
Inderdaad zonde van t geld.

groetjes el

bedankt voor d tip
steeds als ik in de baby winkel sta dan denk ik zal het handig zijn en zal ik hem mee nemen maar nu doe ik het toch maar niet
hartstikke bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan