Tip... meer kans zwanger worden

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
ik zal me even voorstellen. Ik ben Veerle, 31 jaar, woon in het zuiden des lands en ben de trotse moeder van een zoontje Quinn van bijna 5 maanden. Kom me hier weer melden omdat we voor een tweede gaan.
Nu ben ik vorig jaar erg bewust bezig gegaan met zwanger worden en heb toen een goed artikel gevonden wat ons erg heeft geholpen. Heb het nu weer teruggelezen en dacht dat ik er jullie misschien ook wel een plezier mee zou doen.
Het staat op www.zwangerschapspagina.nl onder Zwanger worden en dan bij de artikelen (boven aan de blz.). Het artikel heet "we vrijen al jaren verkeerd".
Succes allemaal en dat het maar snel mag lukken.
Groetjes Veerle

Hey,

Bedankt voor de tip! Ik heb het artikel al helemaal doorgelezen! Erg interessant!

Gr Terremoto

heey
thx! heb het gelezen, goed artikel
want wij hebben namelijk wel bijna elke dag sex  en dachten al dat dat helemaal niet goed zou zijn aangezien dat meerdere malen al hier gelezen te hebben
maar goed... dan doen we het dus goed haha

xx

hallo

bedankt voor de tip heb het net gelezen

dus we klussen maar gewoon verder

groetjes daniellle

Bedankt voor de tip, heb t even gelezen en als het allemaal klopt heb ik deze maand nog een heel klein kansje dat het toch raak is geweest, al ga ik er niet van uit.... ben de hele week ziek geweest en had daardoor geen zin in klussen, dus zaterdag was de laatste x en mn eisprong was donderdag of vrijdag.... dus het zou kunnen, volgens dat artikel, maar ga er niet van uit.....
wel heel interessant artikel!

Heyyy,

Bedankt voor deze link, mijn vragen zijn gelijk beantwoord.
Want vond het zo vreemd dat ik van de week al van dat draderige slijm had en nu pas mijn eisprong te zien was met ovulatietesten, maar dat hoort dus 5/6 dagen ervoor.
Hopen dat het dan maar gauw raak mag zijn, voor iedereen hier van ons!!!!!!

Groetjess

Hoi hoi,

Bedankt voor de link. Ik heb een on regelmatige cyclus, dus wel fijn om dit te lezen.

Gr. Daniëlle

Fijn dat je ons op dit artikel hebt gewezen. We gaan er maar weer voor!!
Succes allemaal.

Liefs Stefanie

Terug
Bovenaan